ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλία και ευρύτερα ο κλάδος ναυτιλιακών ασφαλίσεων βρέθηκε σε έναν απροσδόκητο κύκλο που έπρεπε να αντιμετωπίσει τις συνδυασμένες επιπτώσεις από την πανδημία COVID-19, από την εισβολή στην Ουκρανία και των κυρώσεων κατά της Ρωσίας, σε συνδυασμό με φυσικές καταστροφές και κατά συνέπεια αυξημένο κόστος αποζημίωσης, ενώ προσπαθεί να συμβαδίσει με τις ρυθμιστικές και πληθωριστικές προκλήσεις.
- Ποιες είναι αυτές οι αρνητικές επιπτώσεις και ποιος ήταν ο οικονομικός και εμπορικός αντίκτυπός τους στη ναυτιλιακή και ναυτιλιακή βιομηχανία;
- Στα παρασκήνια; Πώς ανταποκρίθηκε ο κλάδος σε αυτές τις προκλήσεις;
- Πώς θα μπορέσει η αγορά να αντιμετωπίσει αυτές τις συνέπειες για να βγει από αυτόν τον κύκλο;
Θα επιχειρηθούν να δοθούν απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα, αλλά θα συζητηθούν και άλλα θέματα στο 1ο Συνέδριο Ναυτικής Ασφάλισης του CSN Cyprus “The Financial, Legal and Commercial challenges of a 3 years cycl(on)e”.
Η εκδήλωση Λεμεσού υποστηρίζεται από το Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο, τον Ναυτικό Όμιλο Κύπρου, τη CYMEPA, τη WISTA Κύπρου, τη YoungShip Κύπρου και το Υποκατάστημα ICS Κύπρου .
Στην εκδήλωση θα παρευρεθούν στελέχη ναυτιλιακών εταιρειών, ασφαλιστικά και νομικά στελέχη, δικηγόροι, ασφαλιστές και μεσίτες.
Διαβάστε επίσης:
Attica Group: Στα 17,05 εκάτ. ευρώ τα κέρδη μετά φόρων το 2022 – Στα 530,24 εκατ. ο κύκλος εργασιών
EMMYS: Στον Πόρο το 19th East Med Yacht Show από 4 έως 6 Μαΐου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ντόναλντ Τραμπ: Ο εκλεκτός για τη θέση του Υπουργού Άμυνας είχε κατηγορηθεί για σεξουαλική επίθεση
- Γερμανία: Οι Πράσινοι εξέλεξαν την νέα τους ηγεσία λίγους μήνες πριν τις εκλογές
- Φωτεινή Πιπιλή για Σαμαρά: «Τελικά αποστάτης γεννιέσαι δεν γίνεσαι»
- Ραγδαίες εξελίξεις στη ΝΔ μετά τη διαγραφή Σαμαρά – Το παρασκήνιο πίσω από την απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη