H Νότια Κορέα ναυπήγησε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που προορίζεται να επιτύχει νέους στόχους στον τομέα της αυτόνομης ναυσιπλοΐας.

Πρόκειται για ένα δημόσιο-ιδιωτικό έργο που ξεκίνησε το 2020 με κρατική οικονομική στήριξη άνω των 120 εκατομμυρίων δολαρίων

Το Υπουργείο Ναυτιλιακών Υποθέσεων παρουσίασε το σκάφος ως «το πρώτο παράδειγμα πλοίου επιπέδου 3».

Η τελετή πραγματοποιήθηκε στο Hyundai Mipo Dockyard της Ulsa n. Το πλοίο ονομάστηκε Pos Singapore και κατασκευάστηκε για την εταιρεία Pan Ocean.

Το πλοίο,το οποίο παραγγέλθηκε το 2022, έχει μήκος 172 μέτρα και χωρητικότητα 1.800 TEU.

Με νηολόγιο της Λιβερίας, η επίσημη παράδοση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 22.200 dwt έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Μαρτίου και αμέσως θα πραγματοποιηθούν οι δοκιμές του αυτόνομου συστήματος.

Σύμφωνα με το υπουργείο, το σύστημα του POS Singapore έχει σχεδιαστεί για να φτάσει στο επίπεδο 3 του IMO, πράγμα που σημαίνει ότι το σκάφος μπορεί να λειτουργεί αυτόνομα χωρίς πλήρωμα.

Οι λειτουργίες θα γίνονται εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως. Οι επιδείξεις της τελευταίας έκδοσης της τεχνολογίας ξεκίνησαν το 2023 σε ένα μικρότερο εγχώριο σκάφος, το Ocean Nuri .

Το σχέδιο είναι, το Pos Singapore να πραγματοποιήσει τις πρώτες του επιδείξεις σε διεθνή διαδρομή ξεκινώντας από τον Σεπτέμβριο του 2024.

Διαβάστε επίσης:

Πόλυς Β. Χατζηιωάννου: Η Ευρώπη πρέπει να ενισχύσει την ανταγωνιστική της θέση στη ναυτιλία

Latsco Shipping (Πάρης Κασιδόκωστας): Παρήγγειλε άλλα τέσσερα πλοία στο ναυπηγείο Hyundai

Σεμίραμις Παληού: Η ναυτιλία χρειάζεται 1 τρισ. δολ. έως το 2030 και 3,7 τρισ. δολ. έως το 2050 για να γίνει πράσινη