ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γιατί ξαφνικά όλοι θέλουν ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, τα λονδρέζικα σαλόνια της Metlen, ο Λαβράνος και τα πρόστιμα των 25 εκατ., ο τραπεζίτης και το ΥΠΟΙΚ, ποιος εφοπλιστής έδωσε 11 εκατ. ευρώ για ένα διαμέρισμα, το κάλεσμα των Coustas και o καβγάς του υπουργού με την πλατινομαλλούσα
Μία νέα εταιρεία διαχείρισης πλοίων, ονόματι Marla Tankers Shipmanagement, ίδρυσε τον Ιούνιο ο Έλληνας εφοπλιστής Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης, πιθανόν για να αναλάβει τη διαχείριση των μεταχειρισμένων τάνκερ που ξεκίνησε να αγοράζει πριν από δύο μήνες.
Σύμφωνα με έγγραφα του υπουργείου Ναυτιλίας, η Marla Tankers Shipmanagement έχει ως έδρα της τα κεντρικά γραφεία του ομίλου Λάτση στην Αθήνα, ενώ οι νόμιμοι εκπρόσωποί της είναι οι ίδιοι με αυτούς της Marla Shipmanagement, η οποία διαχειρίζεται τέσσερα πλοία ξηρού φορτίου supramax.
Σημειώνεται ότι ο όρος Marla αποτελεί σύντμηση του ονοματεπωνύμου της μητέρας του εφοπλιστή, Μαριάννας Λάτση, και πέρα από τη Marla Shipmanagement και τη Marla Tankers Shipmanagement υπάρχει και μία ακόμα εταιρεία με παρόμοια ονομασία, η Marla Brokers, η οποία είναι ναυλομεσιτική και ιδρύθηκε πριν από λίγους μήνες.
Αν και επισήμως δεν υπάρχει κάποιο σχόλιο από τον όμιλο Λάτση, πιθανότατα η νέα εταιρεία θα διαχειρίζεται τα τάνκερ Amorea και Aegea (αμφότερα χωρητικότητας 115.760 dwt, κατασκευής 2009), τα οποία ο Έλληνας εφοπλιστής απέκτησε τον Μάιο έναντι 23,7 εκατ. δολαρίων το καθένα από την επίσης ελληνική Chandris Hellas.
Στα πρόσφατα Ποσειδώνια ο Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης είχε αποκαλύψει ότι απέκτησε τα πλοία αυτά στο πλαίσιο ενός νέου εγχειρήματος στην αγορά των τάνκερ, παρόμοιου με αυτό της Ivy Shipping στο ξηρό φορτίο. Ο ίδιος είχε προαναγγείλει ότι η εταιρεία “σίγουρα” θα αποκτήσει περισσότερα πλοία.
Είχε επίσης αναφέρει ότι ένας από τους λόγους για τους οποίους επένδυσε σε αυτά τα δύο πλοία aframax είναι ότι μπορούν να μεταφέρουν τόσο αργό πετρέλαιο, όσο και πετρελαϊκά παράγωγα. Όπως σημειώνει το TradeWinds, αυτή η ευελιξία πιθανόν να αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμη μετά το 2020, όταν οι αλλαγές στους κανονισμούς για τα καύσιμα αναμένεται να δώσουν πλεονέκτημα στα τάνκερ παραγώγων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Στο στόλο Έλληνα εφοπλιστή τα έξι νεότευκτα της χρεοκοπημένης Toisa
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Πατέρας: Το νέο deal του εφοπλιστή και ο στόχος του… διπλασιασμού
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σ. Παληός: Επεκτείνεται η ναύλωση πλοίου της Diana Containerships με 50% ακριβότερη τιμή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
- Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών
- Εφιαλτικά τα σενάρια για την ελληνική ακτοπλοΐα – Η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για να μην εκτοξευτούν τα εισιτήρια
- Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί