Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Ναυτιλία

Το καινοτόμο software της Fleetwork του Γιάννη Σαρρή κατακτά εταιρείες και πλοία

H Fleetwork, που δημιουργήθηκε και διευθύνεται από τον Γιάννη Σαρρή άνοιξε και περαιτέρω τους ορίζοντες της μετά το επιτυχές λανσάρισμα του νέου Software της στα Ποσειδώνια 2024.

Ανέπτυξε το πελατολόγιο της με συμφωνίες με πολλές ναυτιλιακές εταιρείες, και βρίσκεται προ των πυλών να πιάσει τους εμπορικούς της στόχους για το πρώτο έτος λειτουργίας του Fleetwork App, καθώς έχει ξεκινήσει το on-boarding σε αυτές τις εταιρείες και τα καράβια τους.

Επισημαίνεται ότι η Fleetwork συμμετείχε στα Ποσειδώνια 2024 με ιδιαίτερη χαρά μετά από την ολοκληρωμένη ανάπτυξη του νέου Software της τα τελευταία χρόνια.

Πέραν της παρουσίασης του Fleetwork App στους επισκέπτες της στο περίπτερο της, κατά τη διάρκεια των Ποσειδωνίων, είχε την χαρά να αναπτύξει τα οφέλη της Cloud Τεχνολογίας σε ειδικό σεμινάριο που παρακολούθησαν 10δες συμμετέχοντες.

Ο ιδρυτής της, Γιάννης Σαρρής, και οι συνεργάτες του ανέπτυξαν τα βασικά

χαρακτηριστικά όχι μόνον του προγράμματος Fleetwork, αλλά και γενικά τις τεχνολογικές ευκαιρίες που φέρνει η εποχή της Cloud Τεχνολογίας.

Συγκεκριμένα στάθηκαν γύρω από:

– τη μεγαλύτερη Ευελιξία που φέρνουν τα Cloud Shipping ERPs σε σχέση με τα παλαιότερα On Premise, όχι μόνο σε θέματα κόστους αλλά και στην εν γένει Χρηστικότητα του προγράμματος από τους πελάτες – το γεγονός ότι χρειάζονται πολύ μικρότερη υποδομή Πληροφοριακών Συστημάτων στη βάση της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρείας για να λειτουργήσουν το πρόγραμμα οι χρήστες του, άρα εξοικονομούν πόρους για την ανάπτυξη τους – τη βελτιστοποιημένη συνδεσιμότητα του στόλου της ναυτιλιακής εταιρείας, Anywhere and Anytime, χρησιμοποιώντας το φάσμα των Υπηρεσιών Παγκόσμιων κολοσσών όπως κάνει η Fleetwork με τη χρήση των υπηρεσιών της Amazon (AWS) – την εγγύηση και την ασφάλεια των δεδομένων της κάθε ναυτιλιακής εταιρείας με τα αυξημένα συστήματα που παρέχουν οι εταιρείες σαν την Amazon και την end-to-end κρυπτογράφησή τους – τη συνεχή ανάπτυξη των πλεονεκτημάτων και υπηρεσιών των Cloud ERPs εκμεταλλευόμενα την αδιάκοπη εξέλιξη των τεχνολογιών εταιρειών όπως η Amazon, ειδικά γύρω από τις υπηρεσίες της Artificial Intelligence, τις οποίες έχει ήδη αφομοιώσει και προσφέρει η Fleetwork στους πελάτες της.

Η 15ετής εμπειρία γύρω από Shipping ERPs, με το πρότερο προϊόν τηςεταιρείας, SBS Manager, αλλά και η βαθιά γνώση του ναυτιλιακού κλάδου από τον Γιάννη Σαρρή, με την πολυετή ιδιότητα του ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Interunity Management Corporation, φέρνει την πιστότητα που χρειάζονται οι ναυτιλιακές εταιρείες για να επιλέξουν τη Fleetwork ως την εταιρεία που θα αναπτύξει το Shipping ERP στη δομή τους.

Ένα ακόμη ορόσημο που επετεύχθη είναι η εξωστρέφεια της πέραν των Ελληνικών Συνόρων, με τη συμμετοχή της εταιρείας στην έκθεση SMM Hamburg.

Εκεί δόθηκε η δυνατότητα να παρουσιαστεί η λύση της Fleetwork σε ναυτιλιακές εταιρείες όλου του Ευρωπαϊκού νότου οι οποίες ενθουσιάστηκαν με το Fleetwork App, την τεχνολογική εξέλιξη που προσφέρει, τη χρηστικότητά του, αλλά και την ολοκληρωμένη λύση για την παρακολούθηση της ροής εργασιών των εταιρειών στη ναυτιλία.

Το ταξίδι της Fleetwork συνεχίζεται με νέες συμμετοχές και συμφωνίες να έπονται.

Ποιος είναι ο Γιάννης Σαρρής

Ο Γιάννης Σαρρής είναι ιδρυτής της Fleetwork, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Interunity από το 2001 και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, υπεύθυνος για τις καθημερινές δραστηριότητές της.

Το 2009 έγινε μέλος του Institute of Chartered Shipbrokers. Πριν από το ρόλο του στην Interunity, ο Γιάννης ολοκλήρωσε το πτυχίο του στα Οικονομικά (London School of Economics) και το μεταπτυχιακό του στη

Ναυτιλία, το Εμπόριο και τα Χρηματοοικονομικά (Cass Business School) μετά τη στρατιωτική του θητεία στις Ισπανικές χερσαίες δυνάμεις.

Ο Γιάννης Σαρρής διευθύνει επίσης μια εταιρεία ναυτιλιακής τεχνολογίας που ιδρύθηκε το 2008 και η οποία τώρα βγαίνει στην αγορά με μια σειρά καινοτόμων λύσεων ERP.

Η Interunity Management Corporation SA ιδρύθηκε το 1982, ειδικεύεται στο φυσικό αέριο και τα χημικά και σήμερα διαχειρίζεται 22 δεξαμενόπλοια φυσικού αερίου, προϊόντων, χημικών και μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Η Interunity απασχολεί σήμερα περίπου 60 στελέχη παγκοσμίως στα γραφεία τεχνικής διαχείρισης στην

Αθήνα και το Αμβούργο (που ανοίγει τώρα), καθώς και στο γραφείο υποστήριξης στην Οδησσό.

Η δομή της Εταιρείας αποτελείται από μια κύρια βάση τεχνικής διαχείρισης, η οποία λειτουργεί ως διαχειριστής για λογαριασμό τρίτων, με εξαιρετική φήμη – και ενεργεί για λογαριασμό των πλοιοκτητών, στους οποίους περιλαμβάνονται οι ιδρυτικές οικογένειες.

Ιδρυτές της ναυτιλιακής εταιρείας είναι οι Θεαγένης Σαρρής και ο Γιώργος Χ. Μάγγος.

Ο Θεαγένης Σαρρής είναι συνιδιοκτήτης της Interunity. Ο Θ. Σαρρής είναι διπλωματούχος Αρχιμηχανικός και εργάστηκε εν πλω με αυτή την ιδιότητα για πολλά χρόνια. Θεωρείται ένας από τους κορυφαίους εμπειρογνώμονες στην τεχνική λειτουργία των LPG δεξαμενόπλοιων, όπως φαίνεται από τις πολυάριθμες τεχνικές επιτροπές στις οποίες έχει συμμετάσχει όλα αυτά τα χρόνια, όπως η τεχνική επιτροπή του Bureau Veritas (BV), η τεχνική επιτροπή της Det Norske Veritas (DNV).

Το 1976, ο Θ. Σαρρής στη στεριά πια, συνεργάστηκε με τον καπετάν Γιώργο Μάγκο κατά την ίδρυση της Naftomar Shipping. Το 1988 αποχώρησε για να ενταχθεί στο πλευρό του καπετάν Μάγκου στη διαχείριση της Interunity Management. Οι γνώσεις και η καθοδήγησή του όλα αυτά τα χρόνια ήταν καθοριστικές για την εδραίωση της φήμης της Interunity και τη διαχείριση της ποιότητας στον κλάδο του φυσικού αερίου.

Ο καπετάνιος Γιώργος Χ. Μάγκος ίδρυσε την Interunity το 1982. Το 1976, μετά από μια μακρά καριέρα στη θάλασσα, ο καπετάν Μάγκος εντάχθηκε στη Naftomar Shipping & Trading, για να βοηθήσει στην ίδρυση του ναυτιλιακού της τμήματος. Από την ίδρυσή της, η Naftomar Shipping & Trading, υπήρξε μία από τις πρωτοπόρες εταιρείες στη μεταφορά υγρού αερίου πετρελαίου (LPG), και μία από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες μεταφοράς και εμπορίας υγραερίου στον κόσμο. Το 1982, ο καπετάν Μάγκος ίδρυσε την Interunity Management Corporation η οποία σημείωσε επιτυχία στη διαμόρφωση στόλου πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου. Το 1988 η Interunity ανέλαβε τη διαχείριση των πλοίων υγραερίου της Naftomar (μια σχέση που συνεχίζεται μέχρι σήμερα) και μαζί με τον Θεαγένη Σαρρή συνέχισαν να χτίζουν την τεχνογνωσία στην τεχνική λειτουργία των πλοίων υγραερίου. Ο καπετάν Μάγκος είναι υπεύθυνος για τη συνολική διεύθυνση της εταιρείας με έμφαση στις δραστηριότητες της εταιρείας. Θεωρεί ότι ο ρόλος του είναι να μεταδώσει τη σημαντική εμπειρία που έχει οικοδομηθεί επί δεκαετίες στη νέα γενιά ανώτερων στελεχών.

Ο Γεώργιος Γ Μάγκος, ο νεότερος, είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Interunity από το 2003 και συντονίζει την επενδυτική και εμπορική στρατηγική. Από το 2007 ο Γιώργος εργάζεται για την οικοδόμηση θεσμικών συνεργασιών για την Εταιρεία, με αποκορύφωμα μια σειρά εκτελεσμένων επενδύσεων το 2010 στον τομέα των δεξαμενόπλοιων χημικών και μια σειρά νέων επενδυτικών δυνατοτήτων για την Interunity και τους εταίρους της. Πριν από το ρόλο του στην Interunity, ο Γιώργος, ολοκλήρωσε το πτυχίο του στη Νομική στο Ηνωμένο Βασίλειο (Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ) και ύστερα εργάστηκε στην επενδυτική τραπεζική (IBG Greece) και εκπαιδεύτηκε στα εταιρικά χρηματοοικονομικά (HSBC). Ο Γιώργος συμμετείχε επίσης στην ίδρυση μιας εταιρείας ναυτιλιακής τεχνολογίας το 2008 ( I2QS ), η οποία τώρα βγαίνει στην αγορά με μια σειρά καινοτόμων λύσεων ERP.

Ο Χρήστος Μάγκος εντάχθηκε στην Interunity το 2009. Εκτελεί χρέη διευθυντή της εταιρείας και είναι υπεύθυνος για την παροχή της απαιτούμενης οικονομικής υποστήριξης προς τους θεσμικούς εταίρους της εταιρείας. Από το 2010 έχει αναλάβει τον επιχειρησιακό ρόλο του A-DPA που παρακολουθεί όλες τις λειτουργίες των πλοίων. Ο Χρήστος ολοκλήρωσε το πτυχίο του στις Πολιτικές Επιστήμες (Πανεπιστήμιο Yale) και το μεταπτυχιακό του στη Ναυτιλία, το Εμπόριο και τα Χρηματοοικονομικά (Cass Business School). Από το 2010, ο Χρήστος είναι επίσης υπεύθυνος για τις μη ναυτιλιακές συμμετοχές και την επενδυτική στρατηγική των ιδρυτικών οικογενειών.

Διαβάστε επίσης

Αθανάσιος Λιάγκος: Ο ΟΛΘ έχει επενδύσει συνολικά €74,1 εκατ. σε έργα υποδομής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Η ναυτιλία βελτιώνει σταθερά το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα

Νίκος Χριστοδουλίδης: Είχαμε συμφωνήσει με τον Μητσοτάκη το χαρτοφυλάκιο της ναυτιλίας να πάει σε ελληνικά χέρια