ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Η κρατική ενεργειακή εταιρεία Qatar Petroleum ανακοίνωσε ότι τα πλοία θα κατασκευαστούν από το ναυπηγείο Hudong-Zhonghua Shipbuilding, θυγατρική της China State Shipbuilding.
Είναι η πρώτη φορά που η QP παραγγέλνει πλοία μεταφοράς LNG από την Κίνα. Πρόκειται για την πρώτη παρτίδα πλοίων που θα ναυλωθούν για το έργο επέκτασης του πεδίου North Field της εταιρείας, ενώ τα έξοδα για την αύξηση της παραγωγικής ικανότητας της κατά περισσότερο από 50% θα ανέλθουν σε σχεδόν 30 δισ. δολάρια.
Η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο – του οποίου το Κατάρ είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας στον κόσμο – αναμένεται να αυξηθεί έντονα τις επόμενες δεκαετίες, καθώς οι χώρες θα σταματήσουν τη χρήση των λιγότερο καθαρών ορυκτών καυσίμων, όπως ο άνθρακας και το πετρέλαιο.
Η παγκόσμια αγορά LNG δέχεται σημαντικές πιέσεις τις τελευταίες εβδομάδες λόγω ελλείψεων φυσικού αερίου και άνθρακα σε περιοχές της Ευρώπης και της Ασίας. Ο υπουργός Ενέργειας του Κατάρ, Σαάντ Αλ Κάαμπι, δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι η ζήτηση ήταν «τεράστια» και «δεν μπορούμε να τους καλύψουμε όλους».
Διαβάστε ακόμα:
Οι Έλληνες εφοπλιστές που πρωταγωνιστούν στα LNG carriers
Γιατί η Ευρώπη, αν και είναι απελπισμένη για φυσικό αέριο, δεν αγοράζει LNG
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Eurobank Equities για τράπεζες: Αυξάνει τιμές στόχους για τις μετοχές
- Η Kaizen Gaming επιβραβεύεται για την στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού της στα φετινά HR Awards, αποσπώντας 13 διακρίσεις
- Η Kosmocar εξαγόρασε τη MAN Hellas!
- Χατζηδάκης: Συνάντηση στην Αθήνα με τον πρόεδρο του TÜV NORD Group – Τι συζητήθηκε