ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το νέο ράλι σε Intracom και Intralot, τα μυστήρια της Motor Oil, η νέα αποτυχία Μανουσάκη, ο πόλεμος Λεντούδη-Παπαλιού με τον δήμαρχο Αστυπάλαιας, τι συμβαίνει με τον Κοκλώνη και η τραπεζική μεταγραφή
Στην σχετική απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Ναυτιλίας κ. Γ. Πλακιωτάκης αναφέρεται:
«Εγκρίνουμε την κατακύρωση των αποτελεσμάτων του ανοικτού, δημόσιου, διεθνούς μειοδοτικού διαγωνισμοί για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΚΩΣ– ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή, με την εκτέλεση δύο δρομολογίων την εβδομάδα τη θερινή περίοδο έως 03/10/2021 έναντι μισθώματος εννέα χιλιάδων τριακοσίων εβδομήντα πέντε ευρώ (€ 9.375,00), μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων, ανά πλήρες δρομολόγιο, στην κοινοπραξία ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ πλοιοκτήτρια του Ε/Γ -Ο/Γ-ΚΑΣ-Σ/Χ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΠΡΑΪΝΤ» Ν.ΡΟΔΟΥ 46, για το χρονικό διάστημα μέχρι και 02/10/2022.
Η σύμβαση ισχύει για το χρονικό διάστημα μέχρι και την 02/10/2022 ενώ τα χρονικά διαστήματα θερινής περιόδου των επομένων ετών, σύνολο είκοσι εβδομάδες για τις πολυετείς συμβάσεις θα καθορίζονται με απόφαση από το ΥΝΑΝΠ.
Διαβάστε επίσης
Στο Καστελλόριζο η έδρα της Ένωσης Πρακτόρων Νήσων
Μειώθηκαν τα αλιευτικά σκάφη και τα αλιεύματα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΙΟΒΕ: Στα €1,9 δισ. η αξία παραγωγής της βιομηχανίας φαρμάκου το 2022 – Ενισχυμένη κατά 16,1%
- Χρηματιστήριο: Σε περιπέτειες η αγορά – Νέα βουτιά στις τράπεζες – “Κρατάει” η Coca Cola
- 150.000 ασφαλισμένοι ένα βήμα πριν την «έξοδο» με μειωμένη σύνταξη – Παραδείγματα για κάθε κατηγορία
- Ebury: Συνεχίζει την ανοδική του πορεία το δολάριο