Εγκρίθηκαν τα αποτελέσματα του ανοικτού, δημόσιου, διεθνούς μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΗΡΑ – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ – ΚΙΣΣΑΜΟΣ και επιστροφή, ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΗΡΑ – ΚΙΣΣΑΜΟΣ και επιστροφή, ΓΥΘΕΙΟ – ΚΥΘΗΡΑ – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ – ΚΙΣΣΑΜΟΣ και επιστροφή και ΓΥΘΕΙΟ – ΚΥΘΗΡΑ και επιστροφή.

Τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:

ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΗΡΑ – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ – ΚΙΣΣΑΜΟΣ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου με δυνατότητα προσέγγισης σε ενδιάμεσους λιμένες, έναντι μισθώματος πενήντα χιλιάδων εννιακοσίων πενήντα ευρώ (50.950,00 ευρώ), μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., ανά πλήρες δρομολόγιο.

1

ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΗΡΑ – ΚΙΣΣΑΜΟΣ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου με δυνατότητα προσέγγισης σε ενδιάμεσους λιμένες, έναντι μισθώματος σαράντα πέντε χιλιάδων τετρακοσίων δέκα ευρώ (45.410,00 ευρώ), μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., ανά πλήρες δρομολόγιο.

ΓΥΘΕΙΟ – ΚΥΘΗΡΑ – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ – ΚΙΣΣΑΜΟΣ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι μισθώματος τριάντα χιλιάδων πεντακοσίων πενήντα ευρώ (30.550,00 ευρώ), μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., ανά πλήρες δρομολόγιο.

ΓΥΘΕΙΟ – ΚΥΘΗΡΑ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι μισθώματος δεκατεσσάρων χιλιάδων διακοσίων σαράντα ευρώ (14.240,00 ευρώ), μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., ανά πλήρες δρομολόγιο.

Τα επιδοτούμενα δρομολόγια θα πραγματοποιεί η εταιρεία ΤΖΑΜΠΟ ΤΖΕΤ Ν.Ε. εφοπλίστρια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΚΟΥΑ ΤΖΟΥΕΛ Ν.Π. 11045, για το χρονικό διάστημα μέχρι και 31/10/2023.

Η συναφθείσα σύμβαση ισχύει για το χρονικό διάστημα μέχρι και την 31/10/2023 και δύναται να παρατείνεται για χρονικό διάστημα μέχρι και τέσσερις μήνες.

Διαβάστε επίσης:

Παροπλισμένα 8 θαλάσσια γεωτρύπανα στον κόλπο της Ελευσίνας

ΠΕΝΕΝ: Η κυβέρνηση επιχειρεί την κατάργηση της αυτοτέλειας του ΕΛΟΕΝ

«Ευχές και προσδοκίες για ανάπτυξη της Χρηματοδότησης της Ναυτιλίας στην Ελλάδα για το 2022»