ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μια έκθεση, που ήρθε πριν λίγες ημέρες στη δημοσιότητα, δείχνει ότι περίπου το 11% των θανάτων των πληρωμάτων που καταγράφηκαν στη Marine insurer Gard οφείλονται σε αυτοκτονία.
«Πρόκειται για έναν ανησυχητικά υψηλό αριθμό και πιστεύουμε ότι ο πραγματικός αριθμός θα μπορούσε στην πραγματικότητα να είναι πολύ υψηλότερος λόγω υποδηλώσεων. Πιστεύουμε επίσης ότι πολλές περιπτώσεις θανάτων του πληρώματος μπορούν να αποφευχθούν», γνωστοποίησε η Marine insurer Gard στη νέα έκθεση που δημοσιοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα.
Τα τελευταία 5 χρόνια, η Marine insurer Gard έχει καταγράψει πάνω από 400 θανάτους ναυτικών. Η συχνότητα των θανάτων ναυτικών, είναι ευτυχώς χαμηλή και είναι στους 0,01 θανάτους ανά έτος στα πλοία με το χειρότερο έτος που καταγράφηκε να είναι το 2021 τα τελευταία πέντε χρόνια.
Η Marine insurer Gard εξηγεί ότι αυτή η κατηγορία θανάτων θα έπρεπε «ιδανικά να είναι μηδενική, αλλά ως κλάδος δυστυχώς απέχουμε πολύ από το σημείο που θα θέλαμε να είμαστε».
Η έκθεση, «Gard Crew Claims Report 2024», βασίζεται στην ανάλυση δεδομένων πενταετίας και περισσότερων από 20.000 υποθέσεων.
Όσον αφορά την αιτία θανάτου, το 74% των θανάτων που καταγράφηκαν στην Marine insurer Gard οφείλονται σε ασθένεια.
Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), το 74% όλων των θανάτων παγκοσμίως οφείλονται σε μη μεταδοτικές ασθένειες.
Οι πιο συχνές αιτίες θανάτου είναι οι καρδιαγγειακές παθήσεις, οι καρκίνοι, η χρόνια αναπνευστική νόσος και ο διαβήτης τύπου 2, σύμφωνα με τον ΠΟΥ.
Στη νέα δημοσίευση, η Marine insurer Gard αναλύει ορισμένες από τις βασικές τάσεις στις απαιτήσεις ασφάλισης πληρωμάτων και ατόμων, επισημαίνοντας τους πιο συχνούς τραυματισμούς, ασθένειες και άλλους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι ναυτικοί στο πλοίο.
Η έκθεση δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη σημασία της ψυχικής υγείας, καθώς και στα προληπτικά μέτρα που μπορούν να ληφθούν από τους πλοιοκτήτες, τους διαχειριστές και από τους ίδιους τους ναυτικούς.
Όσον αφορά τους τραυματισμούς του πληρώματος, η Marine insurer Gard αναφέρει ότι ενώ οι τραυματισμοί αποτελούσαν μόνο το 32% των συνολικών περιπτώσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, το μέσο ποσό απαίτησης για έναν τραυματισμό είναι συνήθως υψηλότερο από ό,τι για τις αξιώσεις ασθένειας.
Το 2023, η Marine insurer Gard κατέγραψε σχεδόν 1000 αξιώσεις τραυματισμών ναυτικών και η συχνότητα το 2023 αυξήθηκε κατά 44% σε σύγκριση με το 2020.
Οι πιο συχνά καταγεγραμμένες αιτίες τραυματισμών είναι γλιστρήματα, παραπατήσεις και πτώσεις, ενώ η δεύτερη πιο κοινή αιτία είναι το χτύπημα από ένα αντικείμενο ή κυρίως κατά τη διάρκεια εργασιών πρόσδεσης.
Εξετάζοντας τις πιο συχνές ασθένειες του πληρώματος, ο κοιλιακός πόνος ήταν η πιο κοινή αιτία ασθένειας, ακολουθούμενος από τον πόνο στην πλάτη και τα προβλήματα που σχετίζονται με την καρδιά.
Ο COVID-19 δεν βρίσκεται πλέον στη λίστα των δέκα κορυφαίων της Marine insurer Gard με τις πιο συχνές ασθένειες.
«Ως βιομηχανία, υπάρχει σημαντική δουλειά που πρέπει να γίνει για να επιτευχθεί η ιδανική κατάσταση όπου οι ναυτικοί είναι ασφαλείς και προστατευμένοι από αυτούς τους κινδύνους», καταλήγει η Marine insurer Gard στην έκθεσή της.
Διαβάστε επίσης:
Ποιοι είναι οι 75 Έλληνες εφοπλιστές που ναυπηγούν συνολικά 544 πλοία!
Ολική ανακατασκευή του κρουαζιερόπλοιου Celestyal Discovery από την AMK Architecture & Design
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 12,43 εκατ. δολάρια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οι πέντε βασικές προτεραιότητες του ΥΠΕΘΟ για το 2025
- Χρηματιστήριο Αθηνών: Θετικό το αφήγημα και για το 2025, σύμφωνα με τους αναλυτές
- Τέλη κυκλοφορίας: Μέχρι 31 Δεκεμβρίου η πληρωμή – Δεν θα δοθεί παράταση δηλώνουν από το υπουργείο Οικονομικών
- Όλγα Κεφαλογιάννη: Νέα χρονιά ρεκόρ το 2024 για τον ελληνικό τουρισμό – Τα έσοδα αναμένεται να ξεπεράσουν τα 20 δισ. ευρώ