Μικτές ήταν οι τάσεις της ναυλαγοράς των πλοίων υγρού φορτίου την εβδομάδα 16-20 Απριλίου με εξαίρεση των Suezmaxes όπου οι ναύλοι ενισχύθηκαν.

Σύμφωνα με ναυτιλιακές πηγές, η αγορά γενικά στα πλοία τύπου VLCC παρέμεινε σχετικά σταθερή σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα με τους ναύλους σε παρτίδες των 260,000 τόννων από την Δυτική Αφρική προς την Κίνα να κυμαίνονται στα επίπεδα των WS 40/40.5.
Από την άλλη, δύσκολη εβδομάδα διένυσαν οι πλοιοκτήτες με πλοία στον Περσικό κόλπο καθώς οι ναύλοι σε διαδρομές προς την Κίνα αιωρήθηκαν κοντά σε WS 39/40.

Αντίθετα στα SUEZMAXES η αγορά ήταν δραστήρια με τους ναύλους σε παρτίδες των 130,000 τόνων από την δυτική Αφρική να ενισχύονται ανάλογα με το ταξίδι κατά πέντε μονάδες μεταξύ WS 55/57.5.

Ανοδικά κινήθηκε και η αγορά της Μαύρης Θάλασσας με τους ναύλους σε διαδρομές προς την Μεσόγειο να διαμορφώνονται περίπου σε WS 75 ενώ παράλληλα τα ταξίδια προς την Κορέα κυμάνθηκαν στα επίπεδα των $ 2.5 εκατ.

Από την άλλη πλευρά στα AFRAMAXES, οι ναύλοι στην Βόρεια Θάλασσα και Βαλτική κατά την διάρκεια της εβδομάδας υποχώρησαν οριακά με την διαδρομή από την Βαλτική προς την Βόρεια Θάλασσα να παρουσιάζει πτώση στα χαμηλά επίπεδα των WS 80 ενώ στα ταξίδια εντός Βόρειας θάλασσα παρέμειναν σταθεροί σε περίπου WS 95.

Στο μεταξύ, δραστήριες ήταν οι αγορές της Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας με αποτέλεσμα να μειωθεί η υπερπροσφορά του διαθέσιμου τονάζ και έτσι οι ναύλοι σε παρτίδες των 80,000 τόνων σε ταξίδια εντός Μεσογείου και από την Μαύρη Θάλασσα προς την Μεσόγειο ενισχύθηκαν στα επίπεδα των WS 80.

Επίσης, η αγορά της Καραϊβικής παρέμεινε σταθερή με τους ναύλους σε ταξίδια προς τον κόλπο της Αμερικής να κυμαίνονται περίπου σε WS 97.5.

Στα LR1 τώρα, οι ναύλοι σε ταξίδια από τον Περσικό κόλπο προς την Ιαπωνία διατηρήθηκαν στα επίπεδα των WS 110 ενώ παράλληλα στα LR2 παρά την αυξημένη κινητικότητα της αγοράς, η συνεχής διαθεσιμότητα σε τονάζ οδήγησε τους ναύλους στην ίδια διαδρομή κατά περίπου τρείς μονάδες χαμηλότερα σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα σε περίπου WS 87.

Αντίθετα η κινητικότητα της αγοράς των MR στον Ατλαντικό παρέμεινε σταθερή με τους ναύλους να ενισχύονται και σε ταξίδια από την βόρεια θάλασσα προς τις Αμερικανικές ακτές να κερδίζουν περίπου δέκα μονάδες σε WS 145 ενώ αντίστοιχα σε ταξίδια backhaul από τον κόλπο της Αμερικής προς την βόρεια `Θάλασσα ενισχύθηκαν σε WS 110.
Στον αντίποδα, η εικόνα της αγοράς της Άπω Ανατολής ήταν διαφορετική καθώς οι ναύλοι παρουσίασαν ύφεση.

Τέλος, στην αγορά των Panamaxes η αγορά βρέθηκε υπό πίεση καθώς οι ναυλωτές έδειχναν να προσηλώνονται περισσότερο στα Aframaxes και με τους ναύλους σε ταξίδια από την βόρεια Θάλασσα προς τον κόλπο της Αμερικής να κυμαίνονται οριακά πιο κάτω από WS 100.

ναυτιλία ναυλαγορά

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Π. Παππάς: Στην κορυφή της Wall Street η Star Bulk μετά το mega-deal με τα 16 πλοία

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νεώριο Σύρου: Τι απαντά η Onex για τη βύθιση της δεξαμενής–Αιχμές για «άσπονδους φίλους»

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Πλοία Ελλήνων εφοπλιστών κινδυνεύουν να καταστραφούν από τους αντάρτες Χούθι στην Υεμένη