Η Danaos Shipping του εφοπλιστή Ιωάννη Κούστα άρχισε συνεργασία με το Ινστιτούτο Μεθανόλης.

Υπενθυμίζεται ότι η Danaos διαθέτει σύγχρονα, υψηλής ποιότητας 71 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που μπορούν να μεταφέρουν από 2.200 TEU έως 13.100 TEU.

Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Danaos παρέχει στους πελάτες της, υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, εστιάζοντας παράλληλα στην ασφάλεια του πληρώματος της και στην προστασία του περιβάλλοντος. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η Danaos πραγματοποιεί συνεχώς σημαντικές επενδύσεις σε επιχειρησιακές τεχνικές και χρηματοοικονομικές υποδομές, ενώ προσπαθεί και κάνει έρευνες για βιώσιμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις.

Η Danaos θεωρεί τη βιωσιμότητα ως αναπόσπαστο μέρος της εταιρικής της κουλτούρας και σημαντικό ρυθμιστή στη λήψη αποφάσεων και χρησιμοποιεί συνεχώς τα υψηλότερα πρότυπα λειτουργίας στο πλοίο και στην ξηρά για να εξασφαλίσει ένα ηθικό, ασφαλές και απαλλαγμένο από ρύπανση περιβάλλον για όλους.

Η Danaos αναγνωρίζει τη σημασία του να είναι κανείς υπεύθυνο μέλος της κοινωνίας και η προσέγγισή της για την Περιβαλλοντική, Κοινωνική και Διακυβέρνηση (ESG) της παρέχει έναν στρατηγικό οδικό χάρτη για να γίνουμε μια πιο βιώσιμη και ανθεκτική επιχείρηση.

Ο Δημήτρης Βασταρούχας, αναπληρωτής Διευθυντής Επιχειρήσεων και Τεχνικός Διευθυντής της Danaos, για τη συνεργασία αυτή, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ενταχθούμε στο Ινστιτούτο Μεθανόλης καθώς ατενίζουμε προς ένα μέλλον όπου τα καθαρά καύσιμα όπως η μεθανόλη αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της επιχείρησής μας».

Επίσης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ινστιτούτου Μεθανόλης, Γκρεγκ Ντόλαν, δήλωσε ότι «είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με έναν άλλον από τους πιο γνωστούς και πιο σημαντικούς πλοιοκτήτες και διαχειριστές πλοίων στον κόσμο που αναγνωρίζουν τις δυνατότητες που έχει η Μεθανόλη ως καύσιμο πλοίων για σήμερα και αύριο».

Συνεργασία, με το Ινστιτούτο Μεθανόλης άρχισαν και οι εταιρείες MSC Group και Oldendorff Carriers. Η MSC καθώς και η Oldendorff συμμετέχουν σε έναν αυξανόμενο κατάλογο ναυτιλιακών εταιρειών που διερευνούν ενεργά τη χρήση μεθανόλης ως καύσιμο πλοίων για την προετοιμασία ενός περιβάλλοντος στο οποίο οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και η ένταση του άνθρακα θα υπόκεινται σε αυστηρότερο ρυθμιστικό έλεγχο.

«Η MSC διερευνά ενεργά και δοκιμάζει μια σειρά εναλλακτικών καυσίμων και τεχνολογιών, εκτός από ορισμένες σημαντικές βελτιώσεις ενεργειακής απόδοσης σε ολόκληρο τον στόλο της και θεωρεί ότι η μεθανόλη είναι μία από τις βασικές μακροπρόθεσμες διαθέσιμες λύσεις», δήλωσε ο Bud Darr, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας.

Διαβάστε επίσης:

Drewry: Στα 7.374 δολάρια έφτασε κατά μέσο όρο η μεταφορά ενός κοντέινερ

Αποκαλυπτική η έκθεση της UNCTAD: Οι υψηλοί ναύλοι απειλούν την παγκόσμια οικονομία