“Στην Κορέα ακολουθούν το μοντέλο οργάνωσης λιμένων που αγνόησε η Ελλάδα: η ισχυρή δημόσια λιμενική αρχή παραχώρησε για τριάντα χρόνια τις υποδομές του νέου τερματικού σταθμού και το Μάιο ξεκίνησε η 5η εταιρία, αυτή τη φορά με έναν από τους λίγους πλήρως αυτοματοποιημένους τερματικούς σταθμούς στον κόσμο”.

Ο καθηγητής Θάνος Πάλλης και πρώην γενικός γραμματέας του υπουργείου Ναυτιλίας, με αφορμή την επίσκεψη του στον πλέον αυτοματοποιημένο τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο στη Νότιο Κορέα, διατύπωσε, μια ιδιαίτερη καυστική πρόταση για την λιμενική πολιτική που ακολουθεί η Ελλάδα, και πρόσθεσε:

1

“Στην Ελλάδα βέβαια παριστάνουμε ότι είμαστε πιο έξυπνοι (διότι «όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες κλπ κλπ) – αφού πουλήσαμε τις δύο μεγάλες λιμενικές αρχές (Πειραιά και Θεσσαλονίκη) συνεχίζουμε το Ελληνικό πρότυπο και ετοιμαζόμαστε να πουλήσουμε τη Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας, Ηρακλείου και Αλεξανδρούπολης και εκτός από τις υποδομές και ό,τι έχουμε χτίσει πάνω τους. Λες και δεν θα υπήρχαν ενδιαφερόμενοι για την αξιοποίηση των υποδομών και μόνο. Αυτό συμβαίνει όταν σε όλα τα λιμάνια το μεγαλύτερο θέμα της εποχής είναι η κοινή διαχείριση δεδομένων απαιτεί εμπιστοσύνη και όταν τόσα άλλα θέματα (ενέργεια -ανταγωνισμός διαχείριση αλυσίδας κλπ) απαιτούν μια ισχυρή Αρχή που συντονίζει όλη τη λιμενική κοινότητα.Αλήθεια ακούει (ξέρει) κανείς ότι δεν είναι όλοι, αλλά ένας που πάει σε λάθος κατεύθυνση;”.

Διαβάστε επίσης

Θάνος Πάλλης: Οι ναυτιλιακές σχέσεις της Ελλάδας και του Παναμά θα ενισχυθούν με την ίδρυση Πρεσβείας μας στον Παναμά