Mε τέσσερα νεότευκτα bulkers θα ενισχύσει τον στόλο της η Eastern Mediterranean Maritime Limited (EastMed), του εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα new-ships.com η εταιρεία προχώρησε σε συμφωνία με το ναυπηγείο Nantong Xiangyu Shipbuilding & Offshore Engineering για την κατασκευή τεσσάρων φορτηγών πλοίων, χωρητικότητας 63,500 dwt έκαστο, τα οποία θα παραλάβει μεταξύ Μαρτίου και Σεπτεμβρίου 2026.

Το κόστος κατασκευής θα ανέλθει σε λιγότερο από 34 εκατ. δολάρια για κάθε πλοίο, όπως αναφέρει το tradewinds.

Πρόκειται για την πρώτη παραγγελία πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου που πραγματοποιεί η ναυτιλιακή του κ. Μαρτίνου από το 2014, που είχε υπογράψει σύμβαση με ιαπωνικό ναυπηγείο για τρία ultramaxes, χωρητικότητας 60,400 dwt.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ιστοσελίδας της, η Eastern Mediterranean διαχειρίζεται 78 πλοία χωρητικότητας άνω των 7,2 εκατ. dwt. Ο στόλος της αποτελείται από 41 bulk carriers, 27 δεξαμενόπλοια και 10 containerships.

Νωρίτερα το 2023 η εταιρεία παρέλαβε δύο νεότευκτα τάνκερ τύπου aframax χωρητικότητας 115,000 dwt έκαστο, τα οποία ναυπηγήθηκαν στη Νότιο Κορέα, στο ναυπηγείο DH Shipbuilding.

Συγκεκριμένα, το Ιούλιο προστέθηκε στον στόλο της το δεξαμενόπλοιο Lovely Lady και τον Αύγουστο παρέλαβε το Νounou, που φέρει το χαϊδευτικό όνομα της μητέρας του Αθανάσιου Μαρτίου, Αθηνάς Μαρτίνου, ιδρύτριας της οικογενειακής ναυτιλιακής επιχείρησης.

Η EastMed είχε παραγγείλει τα αδελφά πλοία το 2021, με κόστος κατασκευής 60 εκατ. δολάρια έκαστο.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Signal Maritime η αξία τους είναι σήμερα αρκετά υψηλότερη, στα 83,2 εκατ. δολάρια και 83,7 εκατ. δολάρια αντίστοιχα.

Διαβάστε ακόμη:

Ανδρέας Μιχαλόπουλος (Performance Shipping): Ναυπηγούμε τρία πλοία αξίας 191 εκατ. δολαρίων

Safe Bulkers (Πόλυς Β. Χατζηϊωάννου): Παραγγελία για ένα kamsarmax – Συνολικά ναυπηγεί 8 πλοία

Πέτρος Παππάς: Τι είπε για το deal της Star Bulk, γιατί τα βάζει με την Ευρώπη και γιατί λέει ότι οι εφοπλιστές είναι σαν τους «νεκροθάφτες»