Έξι bulkers πρόσθεσε στο βιβλίο παραγγελιών της η ναυτιλιακή Laskaridis Maritime, του εφοπλιστή Θανάση Λασκαρίδη. Αυξάνοντας τον αριθμό των υπό κατασκευή πλοίων της σε δέκα.

Στην ιστοσελίδα της η εταιρεία αναφέρει ότι έχει υπό κατασκευή τέσσερα kamsarmaxes στο κινεζικό ναυπηγείο Hengli Shipbuilding και άλλα δύο ίδιου τύπου και χωρητικότητας πλοία στο επίσης κινεζικό ναυπηγείο Penglai Jinglu. Όλα θα ενταχθούν στον στόλο της το 2026.

1

Η πρώτη κίνηση της ναυτιλιακής να επεκταθεί στα φορτηγά πλοία χωρητικότητας 82,000 dwt, είχε γίνει πέρυσι, όταν έκλεισε την πρώτη συμφωνία με το Hengli Shipbuilding για την κατασκευή τεσσάρων kamsarmaxes, τα οποία θα παραλάβει το 2025.

Σύμφωνα με το tradewinds, με βάση τις μέσες τιμές ναυπήγησης των kamsarmaxes κατά την περίοδο που υπεγράφη η παραγγελία, το κόστος των έξι πλοίων κυμαίνoνταν στα 220 εκατ. δολάρια.

Η Laskaridis Maritime ιδρύθηκε το 2021, όταν μετά την αναδιάταξη της οικογενειακής περιουσίας των αδελφών Θανάση και Πάνου Λασκαρίδη, οι ναυτιλιακές Lavinia Corp και Laskaridis Shipping πέρασαν στον έλεγχο του δεύτερου. Και ο Θανάσης Λασκαρίδης ανέπτυξε αυτόνομη ναυτιλιακή δραστηριότητα έχοντας στο πλάι του τον γιό του Οδυσσέα, ο οποίος είναι CEO της Laskaridis Maritime.

H ναυτιλιακή, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, διαχειρίζεται τον βραχίονα πλοίων ξηρού φορτίου του Ομίλου Alimia, που αποτελείται από 16 πλοία στο νερό και 10 υπό κατασκευή, με μέσο όρο ηλικίας τα δύο έτη.

Συγκεκριμένα, διαθέτει τρία capesize -που είναι και τα παλαιότερης ηλικίας πλοία της, κατασκευής 2011-2012-, έξι kamsarmaxes που παρέλαβε το 2022, το 2023 και φέτος, καθώς και επτά ultramax κατασκευή 2021, 2022 και 2023.

Στο μεταξύ, η Alimia έχει δραστηριοποιηθεί και στον τομέα των δεξαμενόπλοιων. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, έχει παραγγείλει ένα νεότευκτο πλοίο μεταφοράς προϊόντων LR2, χωρητικότητας 114,000 dwt, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί το 2026 από το Yangzijiang Shipbuilding στην Κίνα.

Σημειώνεται ότι η θυγατρική του ομίλου, Alimia Enterprises Company Limited (AECL), περιλαμβάνει τις άλλες επιχειρήσεις συμφερόντων της οικογένειας Λασκαρίδη, όπως τα ναυπηγεία επισκευών πλοίων Astican, Astander και Astibal στην Ισπανία, καθώς και τις συμμετοχές της στα logistics.

Διαβάστε ακόμη:

Ρόδος: Οι προσεγγίσεις των κρουαζιεροπλοίων θα φτάσουν τις 400

Η εισβολή 1 εκατ. Τούρκων τουριστών στα ελληνικά νησιά φέρνει νέους παίκτες στις τοπικές γραμμές και στην κρουαζιέρα

Πώς φτάσαμε στον ανοικτό πόλεμο του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου με τον πρόεδρο της Genco, James G. Dolphin