ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ένα πλοίο ξηρού φορτίου τύπου panamax απέκτησε από την ιαπωνική Shoei Kisen η ελληνική ναυτιλιακή Golden Union, συμφερόντων του εφοπλιστή Θεόδωρου Βενιάμη, στα μέσα Οκτωβρίου, σε μία συναλλαγή που πέρασε κάτω από τα «ραντάρ» της αγοράς.
Πρόκειται για το πλοίο Gu Imabari (χωρητικότητας 76.600 dwt, κατασκευής 2009), ενώ το κόστος της απόκτησής του δεν έχει γνωστοποιηθεί. Η VesselsValue υπολογίζει την τρέχουσα αγοραία αξία του πλοίου στα 13,9 εκατ. δολάρια, ενώ η Maritime Strategies International στα 14,3 εκατ, δολάρια.
Το Gu Imabari είναι το ένα από τα τρία μεταχειρισμένα πλοία που έχει αγοράσει φέτος η Golden Union. Στα μέσα Νοεμβρίου η εταιρεία αγόρασε δύο post-panamaxes από τον όμιλο Noble με έδρα το Χονγκ Κονγκ. Το Ocean Garnet (χωρητικότητας 92.500 dwt, κατασκευής 2010) φέρεται να κόστισε 13,7 εκατ. δολάρια, ενώ το Ocean Sapphire (χωρητικότητας 93.000 dwt, κατασκευής 2012) εκτιμάται ότι αγοράστηκε έναντι 14,9 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με το TradeWinds.
Παράλληλα, τον περασμένο Ιούλιο η Golden Union παρέλαβε το νεότευκτο πλοίο Malena (χωρητικότητας 81.600 dwt) από τα ναυπηγεία Tadotsu Imabari της Ιαπωνίας.
Εξάλλου, η World Management Inc., η άλλη εταιρεία του Θεόδωρου Βενιάμη, αγόρασε στα μέσα του Δεκεμβρίου του 2018 το πλοίο Flag Trias (χωρητικότητας 93.500 dwt, κατασκευής 2007) από την ιαπωνική Toyo Sangyo έναντι 14,8 εκατ. δολαρίων.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χάρβαρντ: Παγώνει προσωρινά τις προσλήψεις προσωπικού, μελών ΔΕΠ
- Στιβ Γουίτκοφ: Αισιόδοξος για «deal» στα ορυκτά με την Ουκρανία «αυτή την εβδομάδα»
- Δένδιας: Η εθελούσια στράτευση γυναικών θα μας δώσει πρόσβαση σε ένα λαμπρό κομμάτι της ελληνικής σημερινής πραγματικότητας
- ΕΕ: Η κυβέρνηση των ΗΠΑ δεν φαίνεται διατεθειμένη να δεσμευτεί σε μία συμφωνία για την αποφυγή των δασμών
