ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως έγινε γνωστό, σύμφωνα με τον δείκτη Baltic Exchange, το capesize Gortynia (χωρητικότητας 182.000 dwt, κατασκευής 2015) ναυλώθηκε από την Rio Tinto για χρονικό διάστημα 34 έως 38 μηνών, έναντι 23.300 δολαρίων ημερησίως.
Πρόκειται για μία σπάνια κίνηση από την πλευρά της Eastern Mediterranean Maritime, η οποία συνηθίζει να ναυλώνει τα πλοία της στην αγορά spot, ενώ τα περισσότερα capesizes της δεσμεύονται με συμβόλαια το πολύ 12 μηνών.
Είναι όμως επίσης ασυνήθιστη κίνηση και για τα δεδομένα της αγοράς, καθώς πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε διάρκεια ναύλωση πλοίου capesize που συμφωνήθηκε φέτος, σύμφωνα με στοιχεία που επικαλείται το TradeWinds.
Σημειώνεται ότι την Τρίτη οι τιμές ναύλωσης για πλοία capesize διαμορφώθηκαν στα 25.326 δολάρια ημερησίως, με την Clarksons Platou Securities να παρατηρεί μία αποδυνάμωση των δρομολογίων στη Βραζιλία, την ώρα που η δραστηριότητα ενισχύεται στην περιοχή του Ειρηνικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γκαμπόν: Αγνοείται τάνκερ ελληνικών συμφερόντων με σημαία Παναμά
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χ. Λουκόπουλος: Σε πλειστηριασμό πλοίο της Oxygen. Όλο το παρασκήνιο
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στο «σφυρί» βγήκε πλοίο ελληνικής ναυτιλιακής
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν