«Εγώ καταλαβαίνω πράγματι ότι ο κ. Προκοπίου, όπως είπε ο κ. Γεωργιάδης, είναι ένας πολύ συγκρατημένος επιχειρηματίας και ξέρει τι θέλει. Δεν τον κρίνω τον κύριο Προκοπίου. Είναι ολοφάνερο ότι επειδή ακριβώς ξέρει τι θέλει ως συγκροτημένος επιχειρηματίας σας έδωσε και σας πρότεινε όλη αυτή την νομοθετική ρύθμιση που φέρνετε σήμερα, διότι λέει: «Εγώ για να κάνω τη δουλειά μου θέλω αυτά», επεσήμανε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θοδωρής Δρίτσας μιλώντας στη Βουλή για το θέμα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, στη συνέχεια, αναρωτήθηκε: «Εάν αυτό ήταν κρατικός σχεδιασμός, δημόσιος σχεδιασμός, κυβερνητικός σχεδιασμός θα είχε συμπεριληφθεί με κάποιο τρόπο στο διαγωνισμό. Δεν είναι. Είναι πρόταση του επιχειρηματία, γιατί αυτό θέλει να κάνει. Επομένως, είτε θα το αναλάβει ο επιχειρηματίας είτε θα λυθεί με άλλο τρόπο υπ’ αριθμόν ένα ζήτημα είναι η εξασφάλιση των εργαζομένων και για τα δεδουλευμένα και για την επόμενη δουλειά τους και όλα τα άλλα που ακούστηκαν είναι προσχήματα, θλιβερά προσχήματα».

1

Ο Θ. Δρίτσας, συνεχίζοντας την ομιλία του είπε ότι «εάν η επένδυση θα είναι επένδυση κυρίως για ναυπηγεία ή εάν ο επενδυτής, όπως του δίδεται η δυνατότητα από αυτή τη ρύθμιση σήμερα, επιλέξει ότι είναι πιο κερδοφόρα για εκείνον κάποια άλλη επιχειρηματική δραστηριότητα, το LNG ή οτιδήποτε άλλο, θα εγκαταλείψει ή θα υποβαθμίσει τη ναυπηγική βιομηχανία και θα στρέψει την προσοχή του στο άλλο» και πρόσθεσε: «Δεν το εξασφαλίζετε, του το δίνετε όλο το δικαίωμα και μάλιστα με νόμο.

Θέλουμε την επόμενη μέρα η Ελλάδα να έχει όχι ανταγωνιστική στην Κορέα, στην Κίνα και στην Ιαπωνία ναυπηγική βιομηχανία, αλλά εν πάση περιπτώσει αντίστοιχη με αυτό που επιβάλλει η ιστορία της, η τεχνογνωσία των εργαζομένων, η παράδοση μιας ναυπηγικής βιομηχανίας στην Ελλάδα που όντως είναι σημαντική και που συνδέεται και με τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος άμεσα, τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά ή θα δίνουμε την δυνατότητα ο κάθε επενδυτής σοβαρός ή μη σοβαρός να επιλέγει το είδος της επένδυσης του κατά το δοκούν, όπως κάνει το νομοθέτημα».

Διαβάστε επίσης:

Στην τελική ευθεία για το νέο πλαίσιο λειτουργίας του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά