Με μία νέα παραγγελία η ναυτιλιακή Metrostar Management, συμφερόντων του εφοπλιστή Θεόδωρου Αγγελόπουλου, στρέφεται στα δεξαμενόπλοια μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου.

Στο εβδομαδιαίο της report η Allied Shipbroking αναφέρει ότι η εταιρεία προχώρησε σε συμφωνία με το ναυπηγείο Hyundai Vietnam Shipbuilding (HVS) για την κατασκευή έως τριών τάνκερ χωρητικότητας 115,000 dwt.

1

Το κόστος θα ανέλθει, κατά την ναυλομεσιτική, στα 62,5 εκατ. δολάρια έκαστο και η παράδοση τους προγραμματίζεται για το 2024.

Άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι η συμφωνία αφορά δύο πλοία σε πρώτη φάση, ενώ περιλαμβάνει option και για τρίτο.

Σύμφωνα με την Shipping Intelligence Network της Clarksons, για παραγγελίες πλοίων ίδιων προδιαγραφών και μεγέθους που έκλεισαν στα μέσα του 2021, οι τιμές κυμαίνονταν στα 56,8 εκατ. δολάρια.

Σημειώνεται ότι στα τέλη Δεκεμβρίου 2021, ναυλομεσιτικές πηγές ανέφεραν ότι η Metrostar πούλησε το χωρητικότητας 115,000 dwt τάνκερ LR2 Prostar, κατασκευής 2019, σε Έλληνα αγοραστή, η ταυτότητα του οποίου δεν έγινε γνωστή, έναντι 52 εκατ. δολαρίων.

Λίγο νωρίτερα είχε πουλήσει και το αδελφό δεξαμενόπλοιο Prosky, το οποίο κατά πληροφορίες κατέληξε στη Neda Maritime της οικογένειας Λυκιαρδόπουλου, στην τιμή των 51 εκατ. δολαρίων.

Και τα δύο πουλήθηκαν με σημαντικό κέρδος, καθώς σύμφωνα με την παραγγελία που είχε κάνει η Metrostar το 2017 στο ναυπηγείο Daehan, η τιμή της κατασκευής τους ανήλθε στα 40 εκατ. δολάρια έκαστο.

Σημειώνεται πάντως ότι το Prostar εξακολουθεί να περιλαμβάνεται στον στόλο της εταιρείας σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, ενώ το Prosky έχει μετονομαστεί σε Siena με βάση τα στοιχεία της marine traffic.

Διαβάστε ακόμη:

Έλληνες εφοπλιστές: Επενδύσεις 2,7 δισ. δολ. σε νεότευκτα LNG carriers και containerships το πρώτο τρίμηνο

John A. Angelicoussis το νεότευκτο της Maran Gas Maritime – Έφτασε τα 54 πλοία