Κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία TEN του Νίκου Π. Τσάκου είχε συνολικά έσοδα 366 εκατομμυρίων δολαρίων, δηλαδή 91 εκατομμύρια δολάρια περισσότερα από την ίδια περίοδο του 2021. Τα λειτουργικά έσοδα έφτασαν τα 67 εκατομμύρια δολάρια, κατά επτά φορές βελτιωμένα.

Τα καθαρά έσοδα διαμορφώθηκαν σε 51,7 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 311% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2021. Το προσαρμοσμένο EBITDA (Κέρδη προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και αποσβέσεων) για το πρώτο εξάμηνο του 2022 ήταν στα 133,3 εκατομμύρια δολάρια, διπλάσιο από το πρώτο εξάμηνο του 2021, αντανακλώντας τις ευνοϊκές συνθήκες της αγοράς.

1

Οι αποσβέσεις και οι αποσβέσεις μαζί ήταν 4,7% χαμηλότερες από το εξάμηνο του 2021.Τα έξοδα ταξιδιού – κυρίως σε καύσιμα και σε λιμενικά έξοδα- αυξήθηκαν κατά 16 εκατομμύρια δολάρια, καθώς περισσότερα πλοία παρέμειναν στην αγορά spot για να επωφεληθούν από τις υψηλές τιμές.

Η απασχόληση του στόλου κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022 ήταν 93,4%. Τα συνολικά λειτουργικά έξοδα πλοίων ανήλθαν σε 89,8 εκατομμύρια δολάρια, αντανακλώντας τους προληπτικούς ελέγχους κόστους. Τα μέσα ημερήσια λειτουργικά έξοδα ανά πλοίο ήταν πολύ ανταγωνιστικά και διαμορφώθηκε στα 8.056 δολάρια, όχι πολύ υψηλότερα από τα επίπεδα του πρώτου εξαμήνου του 2021.

Επίσης, το συνολικό τραπεζικό χρέος μειώθηκε κατά επιπλέον 70 εκατομμύρια δολάρια το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2022. Το καθαρό χρέος προς το κεφάλαιο στις 30 Ιουνίου 2022 ήταν 48,8%, ενώ το συνολικό κόστος του χρέους παρέμεινε πολύ ανταγωνιστικό στο 2,5%, αντικατοπτρίζοντας την ποιότητα του στόλου και το μακροχρόνιο ιστορικό της εταιρείας στις αγορές δεξαμενόπλοιων. Από την κορύφωση του 2016, η εταιρεία μείωσε το χρέος της κατά σχεδόν 450 εκατομμύρια δολάρια.

Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα 46,2 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2022, σημειώνοντας βελτίωση 335%. Το προσαρμοσμένο EBITDA για το δεύτερο τρίμηνο του 2022 ανήλθε στα 91,1 εκατομμύρια δολάρια, τριπλάσια αύξηση από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.

Με έναν σταθερό ισολογισμό και τα θεμελιώδη στοιχεία της αγοράς, η TEN θα συνεχίσει να εντοπίζει ευκαιρίες για ανάπτυξη της παρουσίας της στους εξειδικευμένους τομείς που δραστηριοποιείται, συγκεκριμένα δεξαμενόπλοια μεταφοράς, LNG και πλοία διπλού καυσίμου, προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω την αξία των μετόχων. Η μείωση του τραπεζικού χρέους θα συνεχιστεί μαζί με τη διατήρηση των ταμειακών αποθεμάτων της εταιρείας σύμφωνα με τις φιλοδοξίες της διοίκησης για συνετή ανάπτυξη», δήλωσε ο Γιώργος Σαρόγλου, COO της TEN.

Διαβάστε επίσης

Ελληνικό πλοίο της Eastern Mediterranean μετέφερε άνθρακα από τη Ρωσία μετά τις κυρώσεις της ΕΕ

Seatrade Cruise Awards: Προσωπικότητα της χρονιάς στην κρουαζιέρα ο Κρις Θεοφιλίδης της Celestyal

International Propeller Club: 20-22 Σεπτεμβρίου το διεθνές συνέδριο