«Σε κάθε περίπτωση, η ναυτιλιακή εταιρεία C3is θα κάνει ό,τι συνήθως έκαναν οι πλοιοκτήτες εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών σε παρόμοιες περιπτώσεις: να πραγματοποιήσουν reverse split και σύντομα η τιμή της μετοχής να υπερβεί το 1 δολάριο και να συμμορφωθούν με τις επισημάνσεις – προειδοποιήσεις της διοίκησης του Nasdaq».

Το σχόλιο αυτό έκανε προς το Mononews, ναυτιλιακός παράγοντας, γνώστης της αγοράς, αλλά και των επιχειρηματικών κινήσεων του Χάρη Βαφειά και ήταν κατηγορηματικός όσον αφορά την εξέλιξη της εταιρείας.

Ωστόσο, συμπλήρωσε: «Το πρόβλημα των εφοπλιστών, αυτή την περίοδο, είναι ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα πλοία για να καλύψουν τη ζήτηση για ναυλώσεις πλοίων».

Η εταιρεία C3is Inc. του Χάρη Βαφειά, η οποία έχει δεχθεί προειδοποίηση από τη διοικητική αρχή του χρηματιστηρίου Nasdaq να συμμορφωθεί με τον κανονισμό περί μετοχών, γνωστοποίησε ότι θα ανακοινώσει τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο και για το δωδεκάμηνο στις 26 Μαρτίου.

Πριν δύο ημέρες, δηλαδή στις 19 Μαρτίου, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι είχε ακαθάριστα έσοδα περίπου 6 εκατομμύρια δολάρια. Το ποσό αυτό συγκεντρώθηκε από την προσφορά 120.000.000 μετοχών.

Η συμφωνία έγινε, την ώρα που η ναυτιλιακή εταιρεία C3is δέχτηκε προειδοποίηση διαγραφής από το χρηματιστήριο Nasdaq, επειδή δεν κατάφερε να διατηρήσει την τιμή της μετοχής πάνω από 1 δολάριο, αλλά λειτουργούσε σε μια περίοδο χάριτος έξι μηνών, η οποία ανανεώθηκε τον Φεβρουάριο.

Ο Χάρης Βαφειάς έχει συνάψει συμβόλαιο με την τράπεζα, που έχει έδρα τη Νέα Υόρκη, την Aegis Capital, για δύο αυξήσεις μετοχών μέσα στο έτος 2024 που έφεραν στο ταμείο της εταιρείας συνολικά ακαθάριστα έσοδα 18 εκατομμυρίων δολαρίων, αλλά συνέβαλε επίσης στη διαπραγμάτευση των μετοχών της στα 0,03 δολάρια ανά μετοχή.

Υπενθυμίζεται ότι η C3is Inc. διαθέτει τρία πλοία, δύο handysize πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου συνολικής χωρητικότητας 64.000 dwt και ένα δεξαμενόπλοιο Aframax με μεταφορική ικανότητα περίπου 115.800 dwt, με αποτέλεσμα η  συνολική χωρητικότητα στόλου να ανέρχεται σε 179.800 dwt.

Οι μετοχές της C3is Inc. είναι εισηγμένες στο Nasdaq Capital Market και διαπραγματεύονται με το σύμβολο «CISS».

Η εταιρεία C3is Inc, είναι spin of της εισηγμένης εταιρείας Imperial Petroleum και η οποία είναι spin of, της μητρικής εισηγμένης εταιρείας StealthGas.

Οι δίδυμες ανακοινώσεις από την εταιρεία στις 15 Μαρτίου, προκάλεσαν διάφορα σχόλια.

Με άλλα λόγια:

Πριν ανοίξει η διαπραγμάτευση στη Νέα Υόρκη, η C3is ανακοίνωσε ότι είχε συγκεντρώσει ακαθάριστα έσοδα 6 εκατομμυρίων δολαρίων από μια συμφωνία υπό την εποπτεία της Aegis, στην οποία πούλησε 120 εκατομμύρια νέες μετοχές προς 0,05 δολάρια έκαστη, με έκπτωση 37% από το κλείσιμο της προηγούμενης ημέρας, ύψους 0,079 δολαρίων ανά μετοχή. Η εταιρεία πούλησε σχεδόν το τριπλάσιο του προηγούμενου αριθμού μετοχών της.

Αυτό οδήγησε τη μετοχή σε χαμηλό ρεκόρ των 0,028 δολάρια ανά μετοχή στο κλείσιμο της διαπραγμάτευσης, δεδομένου ότι οι επενδυτές αντάλλαξαν 200 εκατομμύρια μετοχές.

«Δεν έχω δει ποτέ δημόσια προσφορά πέντε σεντς ανά μετοχή», δήλωσε ένα σημαντικό στέλεχος της ναυτιλίας με οικονομικό υπόβαθρο. «Εκπληκτικά κακό», τόνισε χαρακτηριστικά.

Μετά το κλείσιμο της διαπραγμάτευσης στις 15 Μαρτίου, η εταιρεία C3is ανακοίνωσε ότι είχε λάβει νέα ειδοποίηση διαγραφής από τον Nasdaq, αυτή τη φορά για το κλείσιμο κάτω από 0,10 δολάρια ανά μετοχή για 10 συνεχόμενες ημέρες. Η εταιρεία άσκησε έφεση και αναμένεται να γίνει ακρόαση εντός 30 έως 45 ημερών.

Στο παρελθόν, ενώ υπερασπιζόταν τις πρακτικές της StealthGas και της spin-off Imperial Petroleum, ο Χάρης Βαφιάς υποστήριζε ότι η πρόθεση της εταιρείας να χρηματοδοτήσει τις δραστηριότητές της με την πώληση μετοχών είχε αποκαλυφθεί πλήρως από την αρχή προς στις ρυθμιστικές αρχές  των ΗΠΑ.

Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί για την C3is, η οποία αποκάλυψε 36 ξεχωριστούς «παράγοντες κινδύνου» που αφορούν συγκεκριμένες εταιρείες στο αρχικό δημόσιο ενημερωτικό δελτίο της. Το ενημερωτικό δελτίο στην πιο πρόσφατη αύξηση του αναφέρει: «Μπορεί να αντιμετωπίσετε μελλοντική απομείωση ως αποτέλεσμα μελλοντικών προσφορών μετοχών και άλλων εκδόσεων των Κοινών Μετοχών μας».

Η διοίκηση της εταιρείας αποτελείται από τους εξής:

Χάρης Ν. Βαφειάς: Είναι ο Μη Εκτελεστικός Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας μας. Υπήρξε επίσης Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος της Imperial Petroleum Inc., η οποία είναι εισηγμένη στο Nasdaq Capital Market, από την έναρξή της τον Μάιο του 2021 και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ. των Διευθυντών της StealthGas Inc., η οποία είναι εισηγμένη στη Nasdaq Global Select Market, από την ίδρυσή της τον Δεκέμβριο του 2004 και του Chief Financial Officer της από τον Ιανουάριο του 2014.

Ο Χ. Βαφειάς ασχολείται ενεργά με τη ναυτιλία ξηρού φορτίου, δεξαμενόπλοιων και φυσικού αερίου από το 1999. Εργάστηκε στην Seascope, μια κορυφαία εταιρεία μεσιτείας πλοίων που ειδικεύεται στην πώληση και αγορά πλοίων και στη ναύλωση πετρελαιοφόρων. Εργάστηκε επίσης στην Braemar, όπου απέκτησε μεγάλη εμπειρία στη ναύλωση δεξαμενόπλοιων και ξηρών φορτίων. Η Seascope και η Braemar συγχωνεύτηκαν το 2001 για να σχηματίσουν την Braemar Seascope Group plc, μια δημόσια εταιρεία εισηγμένη στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου και έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους μεσιτείας και ναυτιλιακών υπηρεσιών στον κόσμο.

Από το 2000 έως το 2004, εργάστηκε στις Stealth Maritime και στη Brave Maritime, εταιρείες παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών διαχείρισης πλοίων, όπου ο Χ. Βαφιάς ήταν επικεφαλής των τμημάτων επιχειρήσεων και ναυλώσεων της Brave Maritime και διετέλεσε διευθυντής για τα τμήματα πώλησης και αγορών τόσο της Brave Maritime όσο και της Brave. Αποφοίτησε από το City University Business School στο City του Λονδίνου το 1999 με πτυχίο B.A. στη Διοίκηση Επιστήμης και από το Metropolitan University το 2000 με μεταπτυχιακό στη Ναυτιλία, το Εμπόριο και τις Μεταφορές.

Δρ Διαμαντής Ανδριώτης: Είναι Διευθύνων Σύμβουλος, Πρόεδρος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας από την ίδρυσή της τον Ιούλιο του 2022. Από το 2008, ο Δρ. Ανδριώτης εργάζεται στην Stealth Maritime Corporation SA, όπου κατέχει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου και από το 2014 είναι ο Chief Technical Officer της StealthGas Inc. Έχει συμμετάσχει ενεργά στο σχεδιασμό αρκετών νέων πλοίων με στόχο τη βελτιωμένη απόδοση, το μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και τη μεγιστοποίηση της λειτουργικότητας, καθώς και τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις ναύλωσης.

Εργαζόμενος στις εταιρείες της οικογένειας Βαφειά έχει συμβάλει στην επέκταση του στόλου έχοντας αποκτήσει μεγάλη εμπειρία σε κάθε πτυχή της διαχείρισης πλοίων. Ο Δρ Ανδριώτης σπούδασε Μηχανολόγος Μηχανικός στο Πανεπιστήμιο City του Λονδίνου. Το διδακτορικό του, υπό τη χορηγία του μεγαλύτερου κατασκευαστή κινητήρων πλοίων στον κόσμο, MAN B&W, περιελάμβανε πειραματικές και αριθμητικές έρευνες συστημάτων καυσίμου κινητήρων ντίζελ. Κατά τη διάρκεια και μετά το διδακτορικό του έκανε έρευνα στο City University για διάφορες εταιρείες συμπεριλαμβανομένης της Caterpillar (ΗΠΑ) και συμμετείχε σε διάφορα έργα όπως το έργο DTi για το σχεδιασμό καυσίμων ντίζελ ριζικά χαμηλών εκπομπών. Ο Δρ. Ανδριώτης είναι ενεργό μέλος των επιτροπών των κορυφαίων νηογνωμόνων καθώς και άλλων φορέων του ναυτιλιακού κλάδου.

Γεώργιος Ξηραδάκης: Είναι μη εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού μας Συμβουλίου και Πρόεδρος της Επιτροπής Ελέγχου της εταιρείας μας. Επίσης, είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Imperial Petroleum από το 2021. Ο Γ. Ξηραδάκης είναι ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της XRTC Business Consultants Ltd. («XRTC») (Ιανουάριος 1999). Η εταιρεία ιδρύθηκε με σκοπό να εκπροσωπεί χρηματοπιστωτικά ιδρύματα στην ελληνική επικράτεια και αρχικά ενήργησε ως αποκλειστικός Ναυτιλιακός Αντιπρόσωπος του Ομίλου Credit Lyonnais στην Ελλάδα. Η XRTC επέκτεινε το εύρος της ως Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος και Σύμβουλος για την Ελληνική Ναυτιλία, προσφέροντας τις υπηρεσίες της σε εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς και οργανισμούς.

Από τον Φεβρουάριο του 2005 έως το 2008, η XRTC ενήργησε ως σύμβουλος ναυτιλιακής χρηματοδότησης του γαλλικού τραπεζικού ομίλου NATIXIS. Είναι επίσης πρόεδρος του Συνδέσμου Τραπεζικών και Χρηματοοικονομικών Στελεχών Ελληνικής Ναυτιλίας, Αντιπρόεδρος του Ελληνικού Επιμελητηρίου Κίνας (HCCI), Αντιπρόεδρος (Διεθνείς και Χρηματοοικονομικές Σχέσεις) του Συνδέσμου Κίνας-Ελλάδας. Διετέλεσε Πρόεδρος του International Propeller Club, από το 2013 έως το 2019 και διετέλεσε Αντιπρόεδρος του International Propeller Club των Ηνωμένων Πολιτειών. Τώρα είναι Ομότιμος Πρόεδρος του International Propeller Club, Επίτιμο Μέλος του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, Μέλος της Μεσογειακής Επιτροπής του China Classification Society, του Piraeus Marine Club, του Hellenic Maritime Museum και του Hellas Liberty Floating Museum. Υπήρξε επίσης μέλος του διοικητικού συμβουλίου άλλων εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών των ΗΠΑ.

Ιωάννης Κωστογιάννης: Είναι μη εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού μας Συμβουλίου. Είναι επίσης μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Imperial Petroleum από το 2021 και της StealthGas από το 2010. Είναι Διευθύνων Σύμβουλος στην Allied Shipbroking Inc., κορυφαίο ναυπηγικό οίκο στην Ελλάδα, παρέχοντας υπηρεσίες Πώλησης και Αγοράς και Ναύλωσης στο ναυτιλιακή βιομηχανία. Πριν από την ένταξή του στην Allied Shipbroking, από το 1991 έως τον Σεπτέμβριο του 2001, εργάστηκε σε διάφορους εξέχοντες ναυπηγικούς οίκους στο Λονδίνο και τον Πειραιά. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Ναυλομεσιτών. Αποφοίτησε από το City of London Polytechnic το 1988 όπου σπούδασε Ναυτιλία και Οικονομικά.

Nina Pyndiah: Είναι η Οικονομική Διευθύντρια. Είναι Πιστοποιημένος Εσωτερικός Ελεγκτής (CIA), με πάνω από 30 χρόνια εμπειρία σε ιδιωτικές, δημόσιες και βιομηχανικές πρακτικές στο Λονδίνο και την Αθήνα. Οι τομείς εξειδίκευσής της περιλαμβάνουν τον Εσωτερικό Έλεγχο, τον Εξωτερικό Έλεγχο, τον Δημοσιονομικό Ελεγκτή, τους Εσωτερικούς Ελέγχους επί της Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ICFR), τη Λογιστική και τις Έρευνες. Είναι Εσωτερικός Ελεγκτής της StealthGas Inc. από το 2006. Είναι μέλος του Ινστιτούτου Εσωτερικών Ελεγκτών.

Διαβάστε επίσης

Χάρης Βαφειάς: Ένας Dragon που απειλείται με «έξωση» από τον Nasdaq

Χάρης Βαφειάς: Η C3is συγκέντρωσε 6 εκατ. δολάρια, ενώ ο Nasdaq την απειλεί με διαγραφή

Imperial Petroleum (Χάρης Βαφειάς): Πούλησε στην C3is πλοίο με 43 εκατ. δολάρια