ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα πλοία τα οποία κατά τον Δεκέμβριο του έτους 2022 βρίσκονταν σε κατάσταση αργίας ανήλθαν σε 52 εκ των οποίων 21 είχαν ελληνική σημαία και 31 ξένη.
Η συνολική παροπλισμένη χωρητικότητα ήταν 829.882 κόρους.
Ο συνολικός αριθμός των αργούντων πλοίων μειώθηκε κατά 10,3% και η ολική χωρητικότητά τους μειώθηκε κατά 24,9%, κατά τον μήνα Δεκέμβριο του έτους 2022 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του έτους 2021.
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2021 προς το 2020, είχε παρατηρηθεί μείωση στον αριθμό των αργούντων πλοίων κατά 21,6% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 20,4%.
Ο αριθμός των αργούντων πλοίων 100 ΚΟΧ και άνω, με ελληνική σημαία σε λιμένες του εσωτερικού μειώθηκε κατά 4,5% και η ολική χωρητικότητά τους μειώθηκε κατά 50,8% κατά τον μήνα Δεκέμβριο του έτους 2022 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του έτους 2021.
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2021 προς το 2020, είχε παρατηρηθεί μείωση του αριθμού των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία κατά 8,3% και αύξηση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 98,3%.
Αναλυτικά, μπορείτε να δείτε τους πίνακες, εδώ
Διαβάστε επίσης:
Θεοδωρικάκος στη Ναυτιλιακή Λέσχη: Δύναμη κρούσης της εθνικής οικονομίας, η ναυτιλία
Νικόλας Λυκιαρδόπουλος: Αύξησε τη συμμετοχή του στη ναυτιλιακή BW Epic Kosan
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν