Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου για τον ναυτιλιακό κολοσσό της Δανίας, Maersk, αυξήθηκαν κατά 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια, δηλαδή κατά 37% και τα συνολικά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 22,8 δισεκατομμύρια δολάρια, τα EBITDA στα 10,9 δισεκατομμύρια δολάρια και τα κέρδη 8,9 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ο δεύτερος μεγαλύτερος πλοιοκτήτης μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο πίσω από την MSC του Τζιανλουίτζι Απόντε, γνωστοποίησε ότι τα έσοδα του τρίτου τριμήνου του 2022 αυξήθηκαν κατά 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια (+ 37%) και διαμορφώθηκαν στα 22,8 δισεκατομμύρια δολάρια.

1

Η αύξηση των εσόδων οφείλεται κυρίως στην αύξηση κατά 4,9 δισεκατομμύρια δολάρια από τη διακίνηση των κοντέινερ, ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν επίσης κατά 1,6 δισεκατομμύρια στην περιοχή Logistics και Υπηρεσιών και κατά 90 εκατομμύρια δολάρια στα Terminals.

Τα Ebitda αυξήθηκαν κατά 4 δισ. και ανήλθαν στα 10,9 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας έτσι τις προσδοκίες των αναλυτών που προέβλεπαν να κινηθούν γύρω από τα 9,8 δισ. δολάρια.

Τα κέρδη ήταν 8,9 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια που ήταν πριν από ένα χρόνο.

«Το αποτέλεσμα του τρίτου τριμήνου ήταν άλλο ένα ρεκόρ και το 16ο συνεχόμενο τρίμηνο με αύξηση κερδών από έτος σε έτος, σχολίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Søren Skou και πρόσθεσε: «Τα ποσοστά αποστολής, που οδήγησαν τα εξαιρετικά αποτελέσματα που πετύχαμε το 2022, αυξήθηκαν ξανά τόσο σε ετήσια βάση όσο και σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο. Ωστόσο, είναι σαφές ότι οι ναύλοι κορυφώθηκαν και άρχισαν να ομαλοποιούνται κατά τη διάρκεια του τριμήνου, λόγω της μείωσης της ζήτησης και της χαλάρωσης της συμφόρησης της αλυσίδας εφοδιασμού. Όπως αναμενόταν, τα κέρδη στην διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων θα μειωθούν τις επόμενες περιόδους».

«Με τον πόλεμο στην Ουκρανία, με ενεργειακή κρίση στην Ευρώπη, τον υψηλό πληθωρισμό και την επικείμενη παγκόσμια ύφεση, πρόσθεσε ο Søren, υπάρχουν πολλά μαύρα σύννεφα στον ορίζοντα. Αυτό επιβαρύνει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, η οποία με τη σειρά της έχει αντίκτυπο στην παγκόσμια ζήτηση για μεταφορές και logistics. Περιμένουμε μια επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας που θα οδηγήσει σε ασθενέστερη αγορά στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων . Ωστόσο, θα συνεχίσουμε να επιδιώκουμε ευκαιρίες ανάπτυξης στον τομέα των Logistics. Είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας στην επανεξέταση των αναγκών τους στην εφοδιαστική αλυσίδα σε μια περίοδο που είναι πιθανό να είναι πιο ασταθής».

Διαβάστε επίσης:

Diana Shipping: Παρέλαβε το πλοίο ξηρού φορτίου Phoenix – Ο στόλος ανήλθε στα 37 πλοία – Θα παραλάβει άλλα 6 πλοία

Ναυπηγείο Ελευσίνας: Την Πέμπτη 10 Νοεμβρίου θα υπογραφεί το σχέδιο εξυγίανσης