O  Sveinung Støhle, Deputy CEO – Angelicoussis Group, μιλώντας στο συνέδριο της Capital Link,επισήμανε: “Στον όμιλο Αγγελικούση αποδίδουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην ενεργειακή μετάβαση” και πρόσθεσε:  “Υπάρχουν ορισμένα δεδομένα που πρέπει να γίνουν κατανοητά, προεξάρχοντος του γεγονότος ότι δεν θα βρεθεί μια ενιαία λύση για όλους τους τομείς. Ό,τι θα λειτουργήσει καλά στα δεξαμενόπλοια, για παράδειγμα, μπορεί να μην είναι κατάλληλο αλλού. Ως εταιρεία το όραμά μας είναι μακροπρόθεσμο. Η παραγγελία νέων πλοίων σήμερα σημαίνει παραλαβή τους το 2027, ίσως και αργότερα, άρα είναι λογικό να υποθέσει κανείς ότι τα πλοία αυτά θα βρίσκονται ακόμη στο νερό έως το 2050”.

Στη συνέχεια, αποκάλυψε: “Αποφασίσαμε ότι το ΥΦΑ είναι το καλύτερο διαθέσιμο, ασφαλές, και ανταγωνιστικό από πλευράς τιμής καύσιμο. Αναζητούμε λύσεις που διέπονται από ρεαλισμό. Η ιδέα ότι θα μπορούσαμε να αποσύρουμε ξαφνικά τον υπάρχοντα στόλο και ως δια μαγείας να τον αντικαταστήσουμε δεν είναι εφαρμόσιμη και θα αποτελούσε καταστροφή για το παγκόσμιο εμπόριο και για τη ναυτιλία.”

1

Διαβάστε επίσης

Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: Αναχωρεί για την Ερυθρά Θάλασσα η φρεγάτα «Σπέτσαι»

Εμμανουήλ Τσικαλάκης για την Παγκόσμια Ημέρα Ναυτιλίας: «Επιλέγουμε ασφαλή πορεία, κοιτάζουμε το μέλλον με σιγουριά!»

Διονύσης Θεοδωράτος: Η επιβατηγός ναυτιλία επιτελεί σημαντικό ρόλο στο ευρωπαϊκό σύστημα θαλασσίων μεταφορών