Το «Ο’ Pari», μήκους 95 μέτρων, κατασκευάστηκε για λογαριασμό της Golden Yachts του ομίλου Δράγνη και δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα πλέον διάσημα super yachts στο κόσμο.
Σύμφωνα με το superyachtsmonaco, το πολυτελές σκάφος σκάφος που μπορεί να φιλοξενήσει 12 επιβάτες και διαθέτει 29 άτομα πλήρωμα, ναυλώνεται με 1 εκατ. ευρώ την εβδομάδα.
Το «Ο’ Pari» που σχεδιάστηκε από το γραφείο του Γιώργου και του Στέφανου Βαφειάδη, που έχουν έδρα τους τη Ρώμη, και κατασκευάστηκε από τα ναυπηγεία Χαλκίτη στο Πέραμα, βρίσκεται στην κλάση του Γαλλικού Νηογνώμονα και εγκαινιάστηκε τον προηγούμενο Ιούνιο, και είναι σήμερα η ναυαρχίδα της Golden Yachts.
Κατασκευασμένο με αλουμίνιο και ατσάλι, διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όσον αφορά τα ψηφιακά μέσα, την ασφάλεια. Το συνολικό πλάτος του είναι 13,8 μέτρα με πολύ μεγάλο εσωτερικό ύψος –από κατάστρωμα σε κατάστρωμα είναι 2,9 μέτρα και όγκου 2.700 τόνων, προσφέροντας χώρους και άνεση.
Έχει σπορ και φωτεινή εμφάνιση, υψηλές ταχύτητες με μέγιστη τους 21 κόμβους και ταυτόχρονα φιλική προς το περιβάλλον κατασκευή, διατηρώντας την κατανάλωση καυσίμου στα ελάχιστα δυνατά επίπεδα. Ο Γιάννης Δράγνης, ο οποίος έχει αναλάβει το πηδάλιο της Golden Yachts, παράλληλα με την δραστηριοποίησή του στην ποντοπόρο ναυτιλία μέσω της Goldenport.
Όπως επισημαίνει ο Γιάννης Δράγνης μιλώντας στον Γαλλικό Νηογνώμονα την αρχή έκανε ο πατέρας του, capt. Πάρης Δράγνης, ο οποίος πριν από τρεις δεκαετίες περίπου υλοποίησε το όνειρό του, να κατασκευάσει ένα μηχανοκίνητο σκάφος υψηλών προδιαγραφών για κρουαζιέρες στη Μεσόγειο. Μέχρι τότε ο κ. Δράγνης είχε καθιερωθεί στην ποντοπόρο ναυτιλία, και αποφάσισε να ασχοληθεί με το νέο του project.
Ασχολήθηκε με όλες τις φάσεις κατασκευής του, από τον σχεδιασμό μέχρι τις τελευταίες λεπτομέρειες, μέχρι που το σκάφος, το πρώτο “O’ Pari” έπεσε στη θάλασσα.
Όπως υπογραμμίζει ο κ. Δράγνης, το σκάφος γνώρισε μεγάλη επιτυχία, και αυτό ώθησε τον πατέρα του να ξεκινήσει την δική του ναυπηγική εταιρεία την Golden Yachts. Από τότε έχουν κατασκευάσει 14 σκάφη, μήκους από 40 μέχρι 95 μέτρα.
Για το νέο “O’ Pari”, ο Γιάννης Δράγνης επισημαίνει ότι είναι το μεγαλύτερο super yacht που έχει κατασκευαστεί ποτέ στην Ελλάδα.
«Κάναμε μια προσπάθεια να παντρέψουμε το σύγχρονο σχεδιασμό, τα μεγάλης αξίας υλικά και τα χειροποίητα έπιπλα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, τα μηχανήματα και την πλοήγηση. Προσθέστε σε αυτόν τον κορυφαίο εξοπλισμό επικοινωνίας και συστήματα ψυχαγωγίας. Είμαστε επίσης πολύ περήφανοι που έχουμε ενσωματωμένες τεχνολογίες στο πλοίο που περιορίζουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του σκάφους».
Για τη συνεργασία της εταιρείας με τον Γαλλικό Νηογνώμονα, επισημαίνει ότι συνεργάζονται εδώ και πολλά χρόνια, κάτι που βοήθησε την Golden Yachts την τελευταία δεκαετία να παραλάβει ορισμένα από τα μεγαλύτερα σκάφη του στόλο της.
Η επόμενη μέρα στον κλάδο
Αναφορικά με τις προοπτικές της αγοράς των super yachts, ο κ. Δράγνης υπογραμμίζει ότι η πανδημία ¨χτύπησε» τρεις μήνες πριν πέσει το «O’ Pari’ στο νερό. «Κάναμε το καλύτερο δυνατό για να προστατεύσουμε τους υπαλλήλους μας και καταφέραμε να παραδώσουμε το σκάφος εγκαίρως χωρίς να θυσιάσουμε την ποιότητα. Από τότε, έπρεπε να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες, ενημερώνοντας τις διαδικασίες παραγωγής μας για να ανταποκριθούμε στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς».
Όσον αφορά το μέλλον, το διάστημα αυτό οι κρούσεις για κατασκευή νέων σκαφών έχουν αυξηθεί, ενώ ταυτόχρονα οι προδιαγραφές αλλάζουν και οι προδιαγραφές για την προστασία του περιβάλλοντος. Η Golden Yachts συνεργάζεται ήδη με την ελληνική εταιρεία EPE, για την ενσωμάτωση ενός συστήματος DPF (Diesel Particulate Filter). Αυτό μειώνει την εκπομπή καυσαερίων και τους επιβλαβείς ρύπους και περιορίζει του πλοίου, τόσο στην επιφάνεια της θάλασσας όσο και υποβρυχίως.
Οι νέες επενδύσεις
Αυτή την περίοδο ο όμιλος κατασκευάζει ακόμα ένα ¨αριστούργημα» μήκους 88 μέτρων το οποίο θα παραδοθεί το 2022, ενώ βρίσκεται στη φάση του σχεδιασμού για δύο ακόμα super yachts μήκους 77 μέτρων.
Διαβάστε ακόμη:
Την εποχή του υδρογόνου στη ναυτιλία προωθεί η Βόρεια Ευρώπη
Το «ρουά» της Κίνας στο λιμάνι του Πειραιά και η απάντηση που εξετάζει η Ελλάδα
Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές έστειλαν φέτος στα διαλυτήρια τα πλοία τους – Ποιες κατηγορίες ξεχωρίζουν
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τα νέα πονταρίσματα των αναλυτών σε ΔΕΗ, ΟΤΕ και Motor Oil
- Χριστίνα Αλεξοπούλου για διαγραφή Σαμαρά: «Ανθέλληνες υπάρχουν πολλοί, Σαμαράς όμως ένας!»
- Διατροφικές διαταραχές: Νέο, θεραπευτικό πρωτόκολλο δίνει ελπίδες για πλήρη ίαση
- Λίβανος: Χτύπημα του Ισραήλ σε πυκνοκατοικημένη περιοχή φαίνεται να σκότωσε τον επικεφαλής του γραφείου Τύπου της Χεζμπολάχ