ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στον τομέα των παραγώγων πετρελαίου, ο ελβετικός μεταφορικός κολοσσός «έκλεισε» ένα LR2 δεξαμενόπλοιο από ελληνικών συμφερόντων εταιρεία.
Ναυλομεσίτες από το Λονδίνο αναφέρουν πως το tanker που χρονοναυλώθηκε είναι το νεότευκτο Amalthea (χωρητικότητας 113.000-dwt και κατασκευής 2018), με τον χρόνο της ναύλωσης να ορίζεται σε δύο χρόνια από τη στιγμή της παράδοσης και τους ημερήσιους ναύλους να ανέρχονται στα 17.250 δολάρια. Σημειώνεται πως υπάρχει και option για επέκταση της ναύλωσης κατά ένα χρόνο με αναδιαμόρφωση των ναύλων στα 17.550 δολάρια.
Το άλλο δεξαμενόπλοιο που ναύλωσε η ST είναι το Searanger (χωρητικότητας 109.000-dwt και κατασκευής 2009) της κινέζικης ναυτιλιακής εταιρείας Valles Steamship. Η ναύλωση θα έχει διάρκεια 2 χρόνων με option για ακόμη ένα. Όσον αφορά τους ημερήσιους ναύλους έχουν ορισθεί στα 14.250 δολάρια.