ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε συμφωνία για χρονοναυλώσεις δύο πλοίων, μία εκ των οποίων με γνωστή ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία, προχώρησε η εταιρεία ST Shipping & Transport της Glencore. Συγκεκριμένα η ST, σύμφωνα με πηγές, έχει συμφωνήσει να χρονοναυλώσει δύο aframax tankers με τα deals να αφορούν μακροχρόνιες συμφωνίες.
Στον τομέα των παραγώγων πετρελαίου, ο ελβετικός μεταφορικός κολοσσός «έκλεισε» ένα LR2 δεξαμενόπλοιο από ελληνικών συμφερόντων εταιρεία.
Ναυλομεσίτες από το Λονδίνο αναφέρουν πως το tanker που χρονοναυλώθηκε είναι το νεότευκτο Amalthea (χωρητικότητας 113.000-dwt και κατασκευής 2018), με τον χρόνο της ναύλωσης να ορίζεται σε δύο χρόνια από τη στιγμή της παράδοσης και τους ημερήσιους ναύλους να ανέρχονται στα 17.250 δολάρια. Σημειώνεται πως υπάρχει και option για επέκταση της ναύλωσης κατά ένα χρόνο με αναδιαμόρφωση των ναύλων στα 17.550 δολάρια.
Το άλλο δεξαμενόπλοιο που ναύλωσε η ST είναι το Searanger (χωρητικότητας 109.000-dwt και κατασκευής 2009) της κινέζικης ναυτιλιακής εταιρείας Valles Steamship. Η ναύλωση θα έχει διάρκεια 2 χρόνων με option για ακόμη ένα. Όσον αφορά τους ημερήσιους ναύλους έχουν ορισθεί στα 14.250 δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αλ. Πολέμη: Οι επόμενες κινήσεις της Polforce Shipping
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ολοκληρώθηκε η διαβούλευση για το λιμάνι του Πειραιά
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μια νέα πλωτή δεξαμενή φτάνει στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη στο Πέραμα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας