ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην πώληση δύο εκ των παλαιότερων τάνκερ του στόλου της προχώρησε, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, η ναυτιλιακή Sun Enterprises συμφερόντων της οικογένειας Λιβανού.
Ειδικότερα στα εβδομαδιαία τους report η Xclusiv Shipbrokers και η Intermodal αναφέρουν ότι η εταιρεία πούλησε το χωρητικότητας 47,000 dwt δεξαμενόπλοιο MR, Evros, κατασκευής 2005, σε Έλληνα αγοραστή. Αναφορικά με το τίμημα, κυμάνθηκε από 9 έως 9,5 εκατ. δολάρια.
Άλλες πηγές αναφέρουν ότι η ναυτιλιακή έχει πουλήσει και το τάνκερ LR, Amazon Brilliance, χωρητικότητας 72,000 dwt και κατασκευής 2005, έναντι 12 εκατ. δολαρίων.
H Sun Enterprises διαθέτει στόλο με 18 δεξαμενόπλοια, όλων των μεγεθών και εστιάζει στις μακροχρόνιες ναυλώσεις, έχοντας συμφωνίες με ισχυρές πετρελαϊκές εταιρείες.
H Alios Bulkers, ο ναυτιλιακός βραχίονας των οικογενειών Γεώργιου Σ. Λιβανού και κ. Σταύρου Γ. Λιβανού στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, διαθέτει επτά πλοία εκ των οποίων δύο panamax και πέντε kamsarmax.
Mε την αγορά ενός τάνκερ VLCC συνδέουν ναυλομεσιτικές πηγές τη ναυτιλιακή Aeolos Management συμφερόντων της οικογένειας Εμπειρίκου.
Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, η εταιρεία εξαγόρασε το δεξαμενόπλοιο New Coral (297,600 DWT, κατασκευής 2010) στην τιμή των 38,5 εκατ. δολαρίων. Η αξία του σύμφωνα με την VesselsValue εκτιμάται στα 35,83 εκατ. δολάρια.
Πρόκειται για το δεύτερο VLCC που αποκτά η εταιρεία το τελευταίο δίμηνο. Πηγές αναφέρουν ότι η Aeolos Management έχει αποκτήσει και το χωρητικότητας 318,000 dwt E Mei San (κατασκευής 2010), το οποίο έχει μετονομαστεί σε Kalamos. To τίμημα της πώλησης εκτιμάται στα 37 εκατ. δολάρια.
Στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της η ναυτιλιακή πούλησε φέτος το παλαιότερο VLCC του στόλου της, το Κos (χωρητικότητας 305.870 dwt και κατασκευής 2001). Η τιμή πώλησης κυμάνθηκε μεταξύ 26 και 27 εκατ. δολαρίων.
Διαβάστε ακόμη:
Αγόρασε πλοίο η Castor Maritime του Πέτρου Γ. Παναγιωτίδη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike