ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για το πλοίο Patriot (χωρητικότητας 52.500 dwt, κατασκευής 2004), του οποίου η αγοραία αξία υπολογίζεται στα 10,73 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το VesselsValue, όμως πιθανότατα η τιμή πώλησής του θα είναι χαμηλότερη, καθώς έχει μείνει παροπλισμένο εδώ και ένα χρόνο, με τον ειδικό επιθεωρητή να αναφέρει πως το πλοίο είναι σε καλή κατάσταση, όμως χρειάζεται κάποιες εργασίες συντήρησης.
Οι αρχές της Σιγκαπούρης προχώρησαν στην επίσχεση του Patriot, ενώ αυτό εκτελούσε δρομολόγιο από το Ιράν προς την Κίνα, μετά από σχετικό αίτημα της Τράπεζας Πειραιώς για οφειλές ύψους 9,67 εκατομμυρίων δολαρίων από ένα κοινοπρακτικό δάνειο ύψους 27 εκατ. δολαρίων που είχαν λάβει η Diana Shipholding και η Montana Shipping, που αμφότερες έχουν από ένα πλοίο στον στόλο τους. Το δάνειο είχε χορηγηθεί από τη Marfin Εγνατία, προτού αυτή απορροφηθεί από την Πειραιώς.
Σύμφωνα με την τράπεζα, και οι δύο εταιρείες έχουν σταματήσει να πραγματοποιούν τις προγραμματισμένες καταβολές για το αρχικό κεφάλαιο και τους τόκους του δανείου.
Όπως αναφέρει το TradeWinds, κατά την περίοδο της επίσχεσης του πλοίου, το οποίο η Diana Shipholding απέκτησε στις αρχές του 2009 έναντι 24 εκατ. δολαρίων, οι δύο αυτές ναυτιλιακές εμφανίζονταν να έχουν την έδρα τους στην ίδια διεύθυνση με την Edem Marine, αν και αξιωματούχοι της Edem υποστηρίζουν πως έδρασαν απλώς ως διαχειριστές του Patriot και δεν είναι ιδιοκτήτες του. Τα δικαστικά έγγραφα υποδεικνύουν ότι το συμβόλαιο διαχείρισης του Patriot τερματίστηκε μετά την επίσχεση του πλοίου.