ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Ύστερα από έντονη αδιαθεσία κι ένα λιποθυμικό επεισόδιο, ο εφοπλιστής Γιάννης Αγγελικούσης μεταφέρθηκε σε ιδιωτικό νοσοκομείο, όπου και νοσηλεύεται σε καταστολή
Σε ιδιωτικό νοσοκομείο βρίσκεται σύμφωνα με πληροφορίες ο Γιάννης Αγγελικούσης, ο οποίος νοσηλεύεται σε καταστολή, ύστερα από έντονη αδιαθεσία που φέρεται να ένιωσε το βράδυ της Παρασκευής. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το πρωί του Σαββάτου, ο κ. Αγγελικούσης είχε ένα λιποθυμικό επεισόδιο, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί εσπευσμένα σε νοσοκομείο, ώστε να διαπιστωθεί η κατάστασή του.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο γνωστός εφοπλιστής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο χωρίς τις αισθήσεις του και αμέσως τέθηκε σε καταστολή. Σύμφωνα με όσα αναφέρουν πηγές κοντά στο ιατρικό προσωπικό που τον παρακολουθεί, αυτές οι πρώτες ώρες είναι κρίσιμες για τον 73χρονο Έλληνα πλοιοκτήτη.
Υπενθυμίζεται ότι ο Γιάννης Αγγελικούσης είναι ιδιοκτήτης του Ομίλου Αγγελικούση, ενός από τους δύο μεγαλύτερους διεθνώς ναυτιλιακούς ομίλους με 141 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 26,7 εκατ. τόνων, αξίας 9,01 δισ. δολάρια και ναυπηγικό πρόγραμμα 22 πλοίων. Από αυτά τα πλοία, 57 είναι δεξαμενόπλοια, 49 φορτηγά και 35 LNG.
O Γιάννης Αγγελικούσης συνεχίζει να είναι ο στυλοβάτης της ελληνικής σημαίας. Από τα 141 συνολικά πλοία που έχει ο Όμιλος τα 126 ποσοστό 89,3% είναι υπό ελληνική σημαία. Το ελληνικό νηολόγιο αριθμεί 636 πλοία άνω των 1.000 τόνων. Που σημαίνει ότι τα πλοία του Ομίλου Αγγελικούση αποτελούν το 20% του ελληνικού νηολογίου.
Μάλιστα, τον περασμένο Δεκέμβριο ο Γιάννης Αγγελικούσης είδε το ναυτιλιακό του οικοδόμημα να διακρίνεται για δύο ακόμη φορές.
Η μία αφορά στον ίδιο, αφού το όνομά του, για μία ακόμη χρονιά, φιγουράρει στην κορυφή της Lloyd’s List, που δημοσιεύθηκε την περασμένη εβδομάδα, με τις 100 προσωπικότητες που διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το 2020.
Λίγες ημέρες νωρίτερα, στις 4 Δεκεμβρίου του 2020, τo βραβείο Πλοίο της Χρονιάς-The Ship of the Year Award- δόθηκε στο Excelerate Sequoia της Maran Gas του Ομίλου Αγγελικούση. Είναι η πρώτη ελληνικών συμφερόντων πλωτή τερματική μονάδα αποθήκευσης και αεριοποίησης, γνωστής στην αγορά αυτή ως Floating Storage & Regasification Unit, ή FSRU. Το κόστος ναυπήγησης του πλοίου υπολογίζεται στα 200 εκατομμύρια δολάρια και κατασκευάστηκε στις νοτιοκορεατικές γιάρδες της Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering (DSME).
Ο Γιάννης Αγγελικούσης είναι μακράν ο Έλληνας πλοιοκτήτης με τα περισσότερα πλοία του στην ελληνική σημαία με το εκπληκτικό ποσοστό 88,5%, δηλαδή συνολικά 116 από τα 131. Το 1/7 του ελληνικού νηολογίου αποτελείται από πλοία του Ομίλου Αγγελικούση.
Διαβάστε ακόμη:
Στα LNG fueld τάνκερ στρέφεται ο όμιλος Αγγελικούση – Τι είπε ο Richard Gilmore στο Propeller Club
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση