ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην τέταρτη θέση αναρριχήθηκε το λιμάνι της Βαλένθια που παρουσιάζει και αυτό μείωση της διακίνησης κοντέινερ κατά 6,26% και ο συνολικός όγκος διαμορφώθηκε στα 5.614.000 TEU.
Το λιμάνι του Πειραιά εμφανίζει πτώση 10,5% της διακίνησης με συνολικό όγκο 5.317.000 TEU.
Στην πρώτη θέση παραμένει το λιμάνι του Ρότερνταμ, στη δεύτερη το λιμάνι της Αμβέρσας και στην τρίτη θέση το λιμάνι του Αμβούργου.
Σύμφωνα με την ανάλυση του Porteconomics, τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2022 μόνο μερικά λιμάνια μπορούν να παρουσιάσουν σημαντική ανάπτυξη, δηλαδή ο κόμβος των λιμένων της Βαλτικής, το Γκντανσκ και ο ιταλικός κόμβος μεταφόρτωσης της Gioia Tauro.
Όλα τα υπόλοιπα έξι κορυφαία λιμάνια της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατέγραψαν μέτριες ή σημαντικές απώλειες στη διακίνηση και προβλέπει το Porteconomics ότι εάν αυτοί οι ρυθμοί ανάπτυξης επιμείνουν για το υπόλοιπο τρίμηνο του 2022, τέσσερα λιμάνια, Αμβούργο, Πειραιάς, Algeciras, και Genoa, από τα 15 κορυφαία των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα καταλήξουν με συνολική διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων το 2022 που θα είναι χαμηλότερη από τα διακινηθέντα TEU του 2019.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ελένη Πατάκη: «Ο κόσμος γνωρίζει πόσο καλό κάνει το βιβλίο»
- Χάνονται 700 θέσεις εργασίας από απόσυρση 100 ρυμουλκών! – Ο παραλογισμός ενός ΠΔ που ευνόησε τους Τούρκους
- Ανατροπή στον ΣΚΑΙ από Αλαφούζο: Η «σφραγίδα» Ζούλα και οι φήμες για τον Τούρκο Ατζούν
- Schneider Electric: Στο 7% η ανάπτυξη εξοπλισμών για κτήρια το 2025