Στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους το λιμάνι του Πειραιά βρέθηκε στην πέμπτη θέση από την τέταρτη που κατείχε κατά το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.

Στην τέταρτη θέση αναρριχήθηκε το λιμάνι της Βαλένθια που παρουσιάζει και αυτό μείωση της διακίνησης κοντέινερ κατά 6,26% και ο συνολικός όγκος διαμορφώθηκε στα 5.614.000 TEU.

Το λιμάνι του Πειραιά εμφανίζει πτώση 10,5% της διακίνησης με συνολικό όγκο 5.317.000 TEU.

Στην πρώτη θέση παραμένει το λιμάνι του Ρότερνταμ, στη δεύτερη το λιμάνι της Αμβέρσας και στην τρίτη θέση το λιμάνι του Αμβούργου.

Σύμφωνα με την ανάλυση του Porteconomics, τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2022 μόνο μερικά λιμάνια μπορούν να παρουσιάσουν σημαντική ανάπτυξη, δηλαδή ο κόμβος των λιμένων της Βαλτικής, το Γκντανσκ και ο ιταλικός κόμβος μεταφόρτωσης της Gioia Tauro.

Όλα τα υπόλοιπα έξι κορυφαία λιμάνια της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατέγραψαν μέτριες ή σημαντικές απώλειες στη διακίνηση και προβλέπει το Porteconomics ότι εάν αυτοί οι ρυθμοί ανάπτυξης επιμείνουν για το υπόλοιπο τρίμηνο του 2022, τέσσερα λιμάνια, Αμβούργο, Πειραιάς, Algeciras, και Genoa, από τα 15 κορυφαία των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα καταλήξουν με συνολική διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων το 2022 που θα είναι χαμηλότερη από τα διακινηθέντα TEU του 2019.