ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συνδυάζοντας την ψηφιακή τεχνολογία, και την τεχνητή νοημοσύνη η Signal είναι τώρα σε θέση να προσφέρει λύσεις, που βοηθούν την προστασία του περιβάλλοντος.
Ειδικότερα η εταιρεία του κ. Μαρτίνου, που αποτελεί, σε επιχειρηματικό επίπεδο, έναν συνδυασμό expert σε τεχνολογικά θέματα, αλλά και γνώστη της ναυτιλίας αφού το «βάπτισμα του πυρός» το πήρε στην Thenamaris, μία από τις πιο γνωστές ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, την οποία σήμερα «τρέχει» ο αδελφός του Νικόλας, δίνει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες στον ναυτιλιακό κύκλο να υπολογίσουν τις επιπτώσεις του διοξειδίου του άνθρακα κατά την ναύλωση ενός πλοίου.
Η υπηρεσία χρησιμοποιείται από πλοιοκτήτες, traders και μεγάλες εταιρείες πετρελαίου που ελέγχουν περίπου το ήμισυ της παγκόσμιας χωρητικότητας για μεταφορά αργού πετρελαίου και φορτίων. Παρέχει μια ανεξάρτητη εκτίμηση των εκπομπών CO2 παράλληλα με τις αξιολόγηση του ύψους των ναύλων.
Ο υπολογισμός λαμβάνει υπόψη το ταξίδι του πλοίου από τη θέση που βρίσκεται κάθε στιγμή, καθώς και τυχόν αποκλίσεις διαδρομής με δεδομένα που έχουν ήδη ληφθεί από οποιοδήποτε άλλο πλοίο. Άλλοι παράγοντες περιλαμβάνουν το μέγεθος, την ηλικία, την ταχύτητα, τις συνθήκες φόρτωσης του πλοίου, το ναυπηγείο, τη χρήση scrubber και τον τύπο καυσίμου που χρησιμοποιείται.
Σχολιάζοντας τη νέα υπηρεσία, ο COO της Signal Ocean, Δημήτρης Τσαπούλης, ανέφερε:
«Είμαστε περήφανοι που συμβάλλουμε στην ευαισθητοποίηση της βιομηχανίας σχετικά με τις εκπομπές ρύπων με μια υπηρεσία που είναι κρίσιμη για την διαδικασία επιλογής πλοίων. Τα πλοία σήμερα ανταγωνίζονται στην αγορά όχι μόνο για ναύλους και για το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Παρακολουθούμε πάνω από 30.000 πλοία και έχουμε δημιουργήσει ένα εργαλείο που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει εκείνους τους ναυλωτές και τους brokers που θέλουν να συγκρίνουν τις επιλογές των πλοίων τους σε μια σειρά κριτηρίων, και όχι μόνο για την ανταγωνιστικότητα κόστους. Ενώ οι ακριβείς πραγματικές εκπομπές CO2 οποιουδήποτε δεδομένου ταξιδιού θα εξαρτηθούν από μια σειρά παραγόντων, συμπεριλαμβανομένων των καιρικών συνθηκών και των επιμέρους επιχειρησιακών αποδόσεων που έχουν επιτευχθεί, έχουμε δημιουργήσει ένα αξιόπιστο, απλό σύστημα ταξινόμησης των διαθέσιμων πλοίων για ένα συγκεκριμένο φορτίο, εκτιμώντας την επίπτωση του διοξειδίου του άνθρακα σε ένα ταξίδι.
Η Signal
Η Signal Ocean ιδρύθηκε το 2018 και έχει φτάσει να επεξεργάζεται τα δεδομένα για έναν στόλο 30.000 πλοίων από όλους τους τύπους.
Στην πλατφόρμα έχουν προστεθεί ενότητες και για μικρότερα δεξαμενόπλοια αργού πετρελαίου, ενώ επεκτείνεται και σε πλοία μεταφοράς καθαρών παραγώγων πετρελαίου και φυσικού αερίου.
Τουλάχιστον 70 από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου διεθνώς, συμπεριλαμβανομένων πετρελαϊκών, ναυλομεσιτικών και πλοιοκτητριών, χρησιμοποιούν την πλατφόρμα καθημερινά προκειμένου να ενημερώνονται αξιόπιστα για τις διεθνείς ναυλαγορές.
Ο ίδιος ο κ. Μαρτίνος έχει δηλώσει για τις υπηρεσίες που προσφέρει η πλατφόρμα ότι είναι όπως μια βιβλιοθήκη. Σε μια βιβλιοθήκη με 1.000 βιβλία είναι διαθέσιμη, αλλά όχι προσβάσιμη. Όχι τουλάχιστον εύκολα. Για την ναυτιλία το ίδιο ισχύει και για τους ναυλομεσίτες. Η πληροφορία υπάρχει, αλλά δεν είναι πάντα εύκολα προσβάσιμη, και οι αλγόριθμοι της πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης της Signal την κάνουν διαθέσιμη την κατάλληλη στιγμή.
Επίσης η Signal Maritime διαχειρίζεται έναν στόλο από 26 δεξαμενόπλοια, παρουσιάζοντας κορυφαία απόδοση ημερήσιων κερδών.
Διαβάστε επίσης:
Γ. Μαρτίνος: Στρατηγική συνεργασία στο μέλλον των data για πλοία ξηρού φορτίου
Γ. Μαρτίνος: Η φιλόδοξη Signal Ocean κάνει δυναμικό μπάσιμο στην Ασία
Γ. Μαρτίνος: Η επαναστατική ψηφιακή πλατφόρμα που ετοιμάζει η Signal Maritime
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!