ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η βελτίωση των συνθηκών της αγοράς ώθησε τα έσοδα υψηλότερα παρά την μείωση του μεγέθους του στόλου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, η εταιρεία να έχει καθαρά κέρδη για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022 ύψους 34,3 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με καθαρή ζημιά 35,1 εκατομμυρίων δολαρίων για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2021.
Ο σταθμισμένος μέσος αριθμός μετοχών σε κυκλοφορία στις 31 Δεκεμβρίου 2022 και 2021 ήταν 38,0 εκατομμύρια και 37,9 εκατομμύρια, αντίστοιχα. Τα κέρδη ανά μετοχή για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022 ανήλθαν σε 0,90 δολάρια σε σύγκριση με ζημιά ανά μετοχή 0,93 δολάρια για την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Τα έξοδα ταξιδιού και τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων για τους δώδεκα μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2022 ήταν 22,2 εκατομμύρια δολάρια και 54,9 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με 22,2 εκατομμύρια και 61,5 εκατομμύρια δολάρια για τους δώδεκα μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2021.
Το κόστος Drydocking για τους δώδεκα μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2022 και 2021 ήταν 3,0 εκατομμύρια δολάρια και 5,3 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα. Το κόστος για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022 αφορούσε κυρίως τον ελλιμενισμό πέντε σκαφών ενώ το κόστος για την αντίστοιχη περσινή περίοδο αφορούσε τον ελλιμενισμό οκτώ πλοίων.
Οι αποσβέσεις για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022, ήταν 27,8 εκατομμύρια δολάρια, μείωση κατά 9,3 εκατομμύρια δολάρια από 37,1 εκατομμύρια δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, λόγω της μείωσης του μέσου αριθμού των πλοίων μας.
Η ζημιά απομείωσης για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022 ήταν 3,2 εκατομμύρια δολάρια και αφορούσε τέσσερα πλοία, για τα οποία η Εταιρεία είχε συνάψει συμφωνίες πώλησης – δύο παραδόθηκαν στους νέους ιδιοκτήτες τους το πρώτο τρίμηνο του 2023, ενώ το τελευταίο θα είναι παραδόθηκε στους νέους ιδιοκτήτες του τον Μάρτιο του 2023.
Η ζημιά απομείωσης για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2021 ήταν 44,6 εκατομμύρια $. εκ των οποίων 40,2 εκατομμύρια δολάρια αποδίδονταν στη συναλλαγή spin-off ενώ τα υπόλοιπα 4,4 εκατομμύρια δολάρια αφορούσαν τέσσερα πλοία, ένα παλαιότερο και τρία πλοία για τα οποία η Εταιρεία είχε συνάψει χωριστές συμφωνίες για την πώλησή τους σε τρίτους.
Οι ζημιές από την πώληση πλοίων για τους δώδεκα μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2022 και 2021 ήταν 0,4 εκατομμύρια δολάρια και 0,3 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στην πώληση τριών από τα πλοία της Εταιρείας το 2022 σε σύγκριση με ένα πλοίο που πωλήθηκε εντός του 2021.
Τα κέρδη από μετοχές σε κοινοπραξίες για τους δώδεκα μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2022 και 2021 ήταν 10,9 εκατομμυρίων δολαρίων και 8,3 εκατομμυρίων δολαρίων, αντίστοιχα. Η αύξηση των 2,6 εκατομμυρίων δολαρίων από την ίδια περίοδο του περασμένου έτους οφείλεται κυρίως στο κέρδος από την πώληση ενός από τα Medium Gas carriers που ανήκει σε μία από τις κοινοπραξίες και στη βελτιωμένη κερδοφορία που προκύπτει από τη λειτουργία και των δύο κοινοπραξιών μας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Χάρης Βαφιάς σχολίασε τα αποτελέσματα ως εξής:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που αναφέρω το καλύτερο ετήσιο κέρδος για τη StealthGas. Σε ένα δύσκολο περιβάλλον με αυξανόμενα επιτόκια και μικρότερο στόλο, καταφέραμε να κερδίσουμε συνολικά καθαρά έσοδα 34,3 εκατ. δολάρια ή 0,90 δολάρια ανά μετοχή. Το προσαρμοσμένο μας EPS για το 4ο τρίμηνο 22′ ήταν 4 φορές υψηλότερο από το προσαρμοσμένο EPS για το 4ο τρίμηνο 21′, τα συνολικά μετρητά μας διπλασιάστηκαν από 45,7 εκατομμύρια δολάρια στο τέλος του προηγούμενου έτους σε 95,7 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου 2022, ενώ το συνολικό ενεργητικό μας ήταν 821,5 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου , 2022 με μόνο 303,6 εκατομμύρια δολάρια σε συνολικές υποχρεώσεις! Αυτά τα αποτελέσματα μας δίνουν την ενέργεια που χρειαζόμαστε όλοι για να συνεχίσουμε να πιέζουμε για πιο αξιοσημείωτα αποτελέσματα και να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την εταιρεία και τον ισολογισμό μας».
Διαβάστε επίσης:
Την προσεχή Πέμπτη η συνέντευξη του Μάριου Ηλιόπουλου
Navios Partners (Αγγελική Φράγκου): Έσοδα 1,2 δισ. και κέρδη 579,2 εκατ. δολάρια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα