ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι αναλυτές της τράπεζας εκτιμούν ότι η μετοχή της ναυτιλιακής έχει καταγράψει τα χαμηλότερα επίπεδα της και είναι έτοιμη να ανακάμψει μαζί με την ευρύτερη αγορά από τον Μάρτιο.
Συγκεκριμένα, οι Chris Robertson και Amit Mehrotra της Deutsche Bank διατηρούν σύσταση “buy” για τον τίτλο και τιμή στόχο τα 33 δολάρια.
Η μετοχή της Star Bulk Carrriers έκλεισε την Παρασκευή στα 20,80 δολάρια, ενώ την Δευτέρα οι αμερικανικές αγορές ήταν κλειστές λόγω αργίας. Τα περιθώρια ανόδου της μέχρι την τιμή στόχο είναι σχεδόν 59%.
Στις 4 Ιανουαρίου η μετοχή κατέγραψε χαμηλότερη τιμή στα 18,19 δολάρια και έκτοτε έχει σταθεροποιηθεί, εξέλιξη που αποδίδεται, σύμφωνα με τους αναλυτές, στο γεγονός ότι οι επενδυτές αναγνωρίζουν ότι η αγορά ξηρού φορτίου στην οποία δραστηριοποιείται η ναυτιλιακή του κ. Παππά αναμένεται να τονωθεί μετά το ήπιο πρώτο τρίμηνο, κυρίως λόγω της πρόβλεψης για επιστροφή της Κίνας στην αγορά.
«Αναμένουμε ότι η κινεζική παραγωγή χάλυβα θα είναι υψηλότερη το 2023, καθώς η Κίνα ανοίγει ξανά και δίνει προτεραιότητα στην οικονομική ανάπτυξη, ενώ επίσης θα λάβει μέτρα για τη σταθεροποίηση και την τόνωση της εγχώριας αγοράς ακινήτων της. Μια ενισχυμένη κινεζική βιομηχανία χάλυβα θα πρέπει να μεταφραστεί σε μεγαλύτερη ζήτηση εισαγωγών σιδηρομεταλλεύματος και άνθρακα οπτανθρακοποίησης», έγραψαν οι Robertson και Mehrotra.
Οποιαδήποτε ανάκαμψη στην κινεζική παραγωγή χάλυβα συνεπάγεται μεγαλύτερα τονο μίλια στο εμπόριο σιδηρομεταλλεύματος που είναι καθοριστικής σημασίας για τον στόλο της Star Bulk, στον οποίο περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, με 24 capesizes και 17 newcastlemaxes.
Όσον αφορά τα μικρότερα bulkers της εταιρείας, η Deutsche Bank βασίζεται στις ισχυρές προσδοκίες για το εμπόριο σιτηρών από τη Βραζιλία και αλλού στη Νότια Αμερική το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του έτους.
Η Star Bulk διαθέτει 41 kamsarmaxes και 37 πλοία supramax και ultramax.
Συνολικά ο στόλος της περιλαμβάνει 128 φορτηγά πλοία, χωρητικότητας από 52,000 έως 210,000 dwt.
Διαβάστε ακόμη: