Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Star Bulk Carriers (SBLK) του εφοπλιστή Πέτρου Παππά διαχειρίζεται πλέον ένα στόλο 128 πλοίων, με συνολική χωρητικότητα 14,1 εκατομμυρίων dwt, συμπεριλαμβανομένων 17 Newcastlemax, 7 Post Panamax, 22 Capesize, 41 Kamsarmax, 2 Panamax, 2 Mini Capesize, 20 Ultramax και 1 Supramax.

Η χωρητικότητά τους κυμαίνεται μεταξύ 52.425 dwt και 209.529 dwt με βάση την κατηγορία κάθε πλοίου.

Τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους της Star Bulk Carriers αντικατοπτρίζουν τις ευνοϊκές συνθήκες στην αγορά ξηρού χύδην φορτίου, με αποτέλεσμα η εταιρεία να δημοσιεύσει τα καλύτερα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου στην ιστορία της.

Τα έσοδα ανήλθαν στα 360,9 εκατομμύρια δολάρια, 80% υψηλότερα από έτος σε έτος, με την εταιρεία να επιτυγχάνει μέση τιμή TCE (Time Charter Equivalent) ανά σκάφος 27.405 δολάρια την ημέρα. Αυτό συγκρίνεται με ένα μέσο TCE 15.462 δολάρια την περίοδο του προηγούμενου έτους.

Με το κόστος να αυξάνεται μόνο οριακά σε σύγκριση με πέρυσι, η τεράστια αύξηση των εσόδων είχε ως αποτέλεσμα να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους, οδηγώντας στην εκτίναξη της εταιρείας στα ύψη.

Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 170,4 εκατομμύρια δολάρια, ή 1,67 δολάρια ανά μετοχή, έναντι 35,8 εκατομμυρίων δολαρίων ή 0,36 δολάρια ανά μετοχή πέρυσι, υποδηλώνοντας αύξηση περίπου 376%.

Τα ρεκόρ της Star Bulk επέτρεψαν στη διοίκηση να συνεχίσει να ενισχύει τον ισολογισμό της. Στις 20 Μαΐου, το υπόλοιπο μετρητών και ρευστότητας και το καθαρό χρέος της Star Bulk ανήλθαν σε 532,6 εκατομμύρια δολάρια και 944,7 εκατομμύρια δολάρια, υποδηλώνοντας βελτίωση 306% και 43% σε ετήσια βάση.

Με βάση τις τρέχουσες τιμές ξηρού χύδην όγκου και τη γενική κατάσταση της αγοράς, η εκτίμηση που υπάρχει είναι ότι η εταιρεία θα επιτύχει κέρδη ανά μετοχή περίπου 7 δολάρια για το οικονομικό έτος 2022.

Διαβάστε επίσης:

Star Bulk: Κέρδη 170,3 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο – Τα μεγαλύτερα από το 2009

Δημητρακόπουλος, CEO της Signal Maritime: Η Shipergy είναι ένα ακόμα ορόσημο στην εξέλιξη μας

Nίκος Π. Τσάκος: Η TEN έδωσε σε μερίσματα 500 εκατ. δολάρια μέσα σε μια 20ετία – Θα παραλάβει τέσσερα νεότευκτα δεξαμενόπλοια