ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Η εταιρεία, η οποία έχει μπει δυναμικά τα τελευταία χρόνια στο χώρο των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου είχε σε εξέλιξη ένα πρόγραμμα ναυπήγησης επτά LNG carriers, αλλά οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι προσέθεσε ακόμα δύο παραγγελίες στα ναυπηγεία Korea Shipbuilding & Offshore Engineering, του ομίλου Hyundai, ανεβάζοντας τον αριθμό των νεότευκτων σε εννέα.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν το κόστος των δύο πλοίων θα φτάσει περίπου τα 390 εκατ. δολάρια, και αναμένεται να έχουν σημαντικά μικρότερο περιβαλλοντικό εξαιτίας της διαρροής μεθανίου, μέσω της χρήσης νέων διατάξεων στον κινητήρα και στις γεννήτριες, ενώ θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα ανίχνευσης εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
Τα δύο πλοία αναμένεται να παραδοθούν το τέταρτο τρίμηνο του 2023. Η εταιρεία αναμένει να παραλάβει ακόμα δύο πλοία τον φετινό Αύγουστο, ένα τον προσεχή Σεπτέμβριο και ένα τον Ιανουάριο του 2023, ενώ τα νεότευκτα Aristos I, Aristidis I και Aristaechos είναι ήδη ναυλομένα για περίοδο από έξι μέχρι 12 χρόνια σε μεγάλους ναυλωτές.
Διαβάστε επίσης:
Ακόμα ένα νεότευκτο LNG carrier στο στόλο της Capital Gas
Βαρδινογιάννης, Μαρινάκης, Παππάς ετοιμάζονται για το καύσιμο του μέλλοντος
Σε πράσινες τεχνολογίες για τη ναυτιλία επενδύει η Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη