Οι αγορές και οι πωλήσεις πλοίων «από δεύτερο χέρι» των Ελλήνων εφοπλιστών προσέγγισαν τα 9.014,3 δισ. δολάρια.

Από την αρχή του έτους έως στις 23 Οκτωβρίου είχαν αγοράσει συνολικά 220 πλοία και είχαν πληρώσει στους πωλητές 4.746,5 δισ. δολάρια, ενώ ταυτόχρονα στο ίδιο χρονικό διάστημα είχαν πωλήσει 192 πλοία και εισέπραξαν 4.267,8 δισ. δολάρια.

1

Με άλλα λόγια, ο ελληνόκτητος στόλος αυξήθηκε κατά 28 πλοία, από την 1η Ιανουαρίου μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα και οι Έλληνες εφοπλιστές ήταν πρώτοι στις αγορές, αλλά πρώτοι και στις πωλήσεις πλοίων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipbroking συνολικά σε παγκόσμιο επίπεδο αγοράστηκαν και πουλήθηκαν 1.572 πλοία που η συνολική τους αξία ήταν 34.136,1 δισ. δολάρια.

Ειδικότερα, οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 110 φορτηγά πλοία, 102 δεξαμενόπλοια, 3 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 3 μεταφοράς φυσικού αερίου.
Την ίδια περίοδο  πούλησαν 89 φορτηγά πλοία, 72 δεξαμενόπλοια, 18 πλοία μεταφοράς κοντέινερ και 8 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.

Στις αγορές πλοίων, δεύτεροι ακολουθούν οι Κινέζοι με 180 πλοία, οι Τούρκοι με 56 πλοία, οι εφοπλιστές από τη Μέσα Ανατολή με 46 πλοία και της Σιγκαπούρης με 44 πλοία.

Στις πωλήσεις πλοίων δεύτεροι έρχονται οι Ιάπωνες με 134 πλοία, τρίτοι οι Κινέζοι με 122 πλοία, τέταρτοι οι της Σιγκαπούρης με 93 πλοία και πέμπτοι οι Γερμανοί με 77 πλοία.

Στις διαλύσεις πλοίων πρώτοι έρχονται οι εφοπλιστές από τις ΗΠΑ με 21 πλοία και δεύτεροι οι Έλληνες εφοπλιστές με 20 πλοία. Συνολικά οδηγήθηκαν στα Διαλυτήρια 415 πλοία.

Διαβάστε επίσης:

Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Παρέλαβε το DSI Pollux και αναμένεται να παραλάβει άλλα επτά πλοία

Στην τελική ευθεία η ολοκλήρωση του σχεδίου εξυγίανσης του Ναυπηγείου Ελευσίνας – Συγκεντρώνονται τα συμβολαιογραφικά πληρεξούσια των εργαζομένων