ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) γνωστοποίησε τη Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου (πλοία 100 Κ.Ο.Χ.1 και άνω) για τον μήνα Δεκέμβριο 2023.
Ειδικότερα: Η Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου τον μήνα Δεκέμβριο 2023, σε σύγκριση με την αντίστοιχη Δύναμη του Δεκεμβρίου 2022, παρουσίασε μείωση κατά 0,5%.
Μείωση κατά 0,3% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2022 προς το 2021.
Η Ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, παρουσίασε μείωση κατά 4,0% τον μήνα Δεκέμβριο 2023 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα Δεκεμβρίου 2022. Μείωση κατά 2,8% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2022 προς το 2021.
Αναλυτικά τους πίνακες μπορείτε να τους διαβάσετε ΕΔΩ
Διαβάστε επίσης:
Drewry: Μείωση 2% των τιμών στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων
Πέτρος Παναγιωτίδης (Castor Maritime): Πουλά πλοία στην Ισμήνη Παναγιωτίδη (Pavimar)
Η Oaktree, ο Δον Κορλεόνε και η συγχώνευση της Eagle Bulk με την Star Bulk του Πέτρου Παππά
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike