ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
“Τα θεμελιώδη στοιχεία της αγοράς σε συνδυασμό με τη γεωπολιτική αβεβαιότητα και γεγονότα με βραχυπρόθεσμο αντίκτυπο δημιουργούν μια σύνθετη κατάσταση. Ο κόσμος αφυπνίζεται για το γεγονός ότι η ναυπήγηση είναι ανεπαρκής και θα υπάρξει σοβαρή υποπροσφορά πλοίων για τα επόμενα χρόνια. Ακούμε πράγματι για την κατάρρευση μεγάλων εταιρειών ακινήτων στην Κίνα, και παρόλα αυτά η χώρα αύξησε τις εισαγωγές υλικών κατά 10% το 2023. Η Κίνα είναι ακόμα εδώ, η παραγωγική της ικανότητα είναι πολύ ισχυρή και εξακολουθεί να παράγει χάλυβα, σε μια εποχή που η παγκόσμια ζήτηση είναι πολύ υψηλή. Παράγουν ένα από τα πιο σημαντικά υλικά που χρειάζεται ο κόσμος για σκοπούς βιομηχανικής παραγωγής.”
Διαβάστε επίσης
Γεύμα εργασίας για τα Βαλκάνια στη Ναυτιλιακή Λέσχη
Κυριάκος Μητσοτάκης: Πλαφόν στα κρουαζιερόπλοια στα δημοφιλή νησιά
Drewry: Ο Δείκτης εμπορευματοκιβωτίων είναι κατά 202% υψηλότερος από πέρσι
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πηγές ΥΠΕΞ: Δεν συζητήθηκε κανένα θέμα κυριαρχίας στη συνάντηση με τον Φιντάν
- Βραζιλία: Ποινική δίωξη σε Μπολσονάρου και 36 άλλα πρόσωπα για απόπειρα πραξικοπήματος
- Πιστόριους: Απόφασή μου να μην είμαι υποψήφιος καγκελάριος με το SPD
- Γκάρι Γκένσλερ (Πρόεδρος SEC): Παραιτείται την ημέρα της ορκωμοσίας του Ντόναλντ Τραμπ