ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Στο εβδομαδιαίο της report η Allied Shipbroking αναφέρει ότι η ελληνική εταιρεία απέκτησε το χωρητικότητας 95,712 dwt post panamax Double Paradise, κατασκευής 2011. Το τίμημα της συναλλαγής ανήλθε σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική, στα 16 εκατ. δολάρια.
Το πλοίο θα ενταχθεί στο στόλο της Polembros Bulkers, της εταιρείας που δημιούργησε πριν από δύο χρόνια, τον Ιούνιο 2018, ο εφοπλιστής για το διαχωρισμό του στόλου του. Στη συγκεκριμένη εταιρεία μεταφέρθηκαν τα φορτηγά πλοία που είχε στην κατοχή του αλλά και όσα έχει αγοράσει έκτοτε.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, η Polembros Bulkers περιλαμβάνει 11 φορτηγά πλοία, εκ των οποίων τρία post panamax, εκτός από το νεοαποκτηθέν Double Paradise.
Το καλοκαίρι 2019 η ναυτιλιακή είχε εξαγοράσει ένα αντίστοιχο πλοίο, το χωρητικότητας 95,800 dwt Sunny Smile, κατασκευής 2013, έναντι 21 εκατ. δολαρίων, το οποίο μετονόμασε σε Serifos Warrior.
Την ίδια χρονιά απέκτησε το χωρητικότητας 93,200 dwt Dimitra, κατασκευής 2010, το οποίο έχει μετονομαστεί σε Thassos Warrior.
Ο στόλος της ναυτιλιακής περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και πέντε newcastlemaxes, με ημερομηνίες κατασκευής 2013 και 2014.
Εκτός από την αγορά ξηρού φορτίου, ισχυρή είναι η παρουσία της Polembros Shipping στην αγορά των τάνκερ. Διαθέτει στόλο με 13 δεξαμενόπλοια, εκ των οποίων 8 suezmax και 5 aframax.
Μάλιστα, εντός του 2020 η εταιρεία παρέλαβε δύο νεότευκτα, τα Humble Warrior και τα Resilient Warrior (χωρητικότητας 149,990 dwt).
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα