ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ενεργειακό κόστος των επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων στην Ελλάδα έχει εκτοξευτεί και από το 30-35% διαμορφώνεται πλέον από 65% έως και 80% σε κάποιες κατηγορίες πλοίων. Αυτό επισημαίνει αυτή την ώρα ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας Σπυρίδων Πασχάλης στο συνέδριο που διεξάγεται από το πρωί σε αίθουσα του ΕΒΕ Πειραιά.
Επίσης, παρουσίασε μια μελέτη του ΙΟΒΕ, που την παρέλαβε χθες, και η οποία προβλέπει ότι το 2026 θα αυξηθεί το λειτουργικό κόστος κατά 207 εκατ. ευρώ, μείωση του μεταφορικού έργο κατά 28%, που σημαίνει μείωση των επιβατών κατά 5,4 εκατ., μείωση εσόδων των επιχειρήσεων κατά 183 εκατ. ευρώ, μείωση του ΑΕΠ κατά 903 εκατ. ευρώ και απώλεια 29.600 θέσεων εργασίας στις νησιωτικές περιοχές και στην ηπειρωτική χώρα.
Επίσης, πρόσθεσε ότι υπάρχουν τέσσερις προτάσεις για την μείωση ρύπων: η πρώτη είναι η μείωση της ταχύτητας των πλοίων, όμως θα έχουμε ταλαιπωρία και διαμαρτυρία των επιβατών. Η δεύτερη είναι να επισπευσθούν οι λύσεις των εναλλακτικών καυσίμων. Η τρίτη είναι η εγκατάσταση απαραίτητου εξοπλισμού, που μόνο για ένα πλοίο της γραμμής της Κρήτης η εγκατάσταση ενός τέτοιου εξοπλισμού θα κοστίζει 15 εκατ. ευρώ. Η τέταρτη λύση είναι η χρηματοδότηση της ανανέωσης του στόλου, η επίλυση των πολυετών αιτημάτων του κλάδου και άλλες γενναιόδωρες παρεμβάσεις.
Διαβάστε επίσης:
Η ΠΝΟ στο πλευρό των λιμενεργατών της Cosco
Ποσειδώνια 2022: Εκδήλωση επιχειρηματικών συναντήσεων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
