ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Πρέπει να βρούμε την κατάλληλη ισορροπία για την οικονομική ασφάλεια και την ασφάλεια του εμπορίου», είπε χαρακτηριστικά. Οι μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2050 είναι ένας στόχος που συμπίπτει με τον παγκόσμιο κλιματικό στόχο.
Σύμφωνα με τον κ. Ράπτη με τα καθαρά καύσιμα, το κόστος σήμερα εμφανίζεται ανεβασμένο, καθώς σε πολλές περιπτώσεις είναι και πέντε φορές ακριβότερα ενώ συμπλήρωσε ότι ζητούμενο αποτελεί η εξεύρεση των τόπων για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα αλλά και τη διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας της Ευρωπαϊκής Οικονομίας.
«Η ναυτιλία αποτελεί όχι μόνο τον ακρογωνιαίο λίθο των μεταφορών αλλά και της ασφάλειάς μας», δήλωσε.
Διαβάστε επίσης:
Capital (Βαγγέλης Μαρινάκης): Πούλησε πλοίο κοντέινερ με κέρδος $8,5 εκατ.
Χάρης Βαφειάς: Mε reverse split επιχειρεί να αποφύγει την «έξωση» της C3is από τον Nasdaq
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ελένη Πατάκη: «Ο κόσμος γνωρίζει πόσο καλό κάνει το βιβλίο»
- Χάνονται 700 θέσεις εργασίας από απόσυρση 100 ρυμουλκών! – Ο παραλογισμός ενός ΠΔ που ευνόησε τους Τούρκους
- Ανατροπή στον ΣΚΑΙ από Αλαφούζο: Η «σφραγίδα» Ζούλα και οι φήμες για τον Τούρκο Ατζούν
- Schneider Electric: Στο 7% η ανάπτυξη εξοπλισμών για κτήρια το 2025