ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μετά από την επένδυση 1.000.000 ωρών εργασίας ώστε να ετοιμαστεί το πλοίο, επένδυση που έχει δημιουργήσει 150 νέες θέσεις εργασίας που, “αν πάνε καλά του χρόνου θα έχουν διπλασιαστεί”, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Levante Ferries Ευστράτιος Απέργης, αύριο ξεκινάει το πρώτο δρομολόγιο της ακτοπλοϊκής γραμμής Θεσσαλονίκη – Σμύρνη που προετοιμάζονταν εδώ και τρία χρόνια.
“Είναι μια καθαρά ιδιωτική πρωτοβουλία. Ήταν μια επίπονη, δύσκολη προσπάθεια, συνέβη και στην περίοδο του κορονοϊού όταν όλα ήταν πιο επίπονα, τώρα όμως είναι πραγματικότητα”, ανέφερε ο κ. Απέργης που εξήγησε πως πρόκειται για μια 100% ιδιωτική πρωτοβουλία.
“Για εμάς είναι ένα μεγάλο στοίχημα, έχει την ιδιαιτερότητα ότι αφορά μια τρίτη χώρα και όχι μια ευρωπαϊκή χώρα, είμαστε έτοιμοι παρόλα αυτά να παλέψουμε. Την προσπάθεια επιχειρεί η εταιρία μετά από μελέτη που έκανε, προσδοκώντας να είναι τελικά μια βιώσιμη επιλογή. Προσδοκούμε ότι εξυπηρετεί ανάγκες, καλύπτει δυνατότητες ανάπτυξης, και ευελπιστούμε η γραμμή να γίνει αποδεκτή και από την αγορά ούτως ώστε να μπορέσει να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο το μεταφορικό έργο που μεταφέρουμε”, εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Levante Ferries που μίλησε για τρία δρομολόγια την εβδομάδα προγραμματισμένα, Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από Θεσσαλονίκη προς Σμύρνη και Τρίτη, Πέμπτη, Κυριακή από τη Σμύρνη προς τη Θεσσαλονίκη με το πλοίο να αναχωρεί στις επτά το απόγευμα και θα καταπλέει στο απέναντι λιμάνι στις επτά το πρωί της επόμενης ημέρας.
“Το πλοίο έχει πρωτόκολλο για 948 επιβάτες, μεταφέρει 55 φορτηγά οχήματα ή 315 Ι.Χ οχήματα”, ανέφερε περιγράφοντας τις τεχνικές δυνατότητες του σκάφους ο κ. Απέργης που εξήγησε μάλιστα πως το ταξίδι της Δευτέρας 10 Οκτωβρίου είναι “παρθενικό, περισσότερο αναγνωριστικό”, ούτως ώστε να διαπιστωθεί ότι όλες οι διεργασίες π.χ διαβατηριακών ελέγχων και τελωνιακών διεκπεραιώσεων, λειτουργούν άψογα. “Την Τετάρτη θα αρχίσει να υπάρχει και η κανονική εμπορική κίνηση”, εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που προσέθεσε πως υπάρχει και η προσδοκία για σημαντική επιβατική κίνηση την καλοκαιρινή περίοδο.
“Παρά της εμπρηστικές δηλώσεις της τουρκικής ηγεσίας πρόσφατη δημοσκόπηση έδειξε ότι το 64% των γειτόνων μας έχουν πολύ φιλική διάθεση απέναντί μας. Παράλληλα, ιδιαίτερα το τελευταίο καλοκαίρι, δεκάδες χιλιάδες φίλοι από την γείτονα χώρα γεύτηκαν την ελληνική φιλοξενία. Υπάρχει συνεπώς πεδίον δόξης λαμπρό να δημιουργηθεί στη Θεσσαλονίκη ένας κόμβος συνεργασίας και φιλίας μεταξύ των λαών. Αυτό επιδιώκουμε και είμαστε σίγουροι πως η σημαντική πρωτοβουλία που ξεκινάει από αύριο θα συμβάλει σε αυτόν τον πολύ σημαντικό στόχο” ανέφερε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του πλοίου ερωτηθείς για τη σημασία της λειτουργίας του συγκεκριμένου δρομολογίου ο υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης), Σταύρος Καλαφάτης.
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας από την άλλη, αφού ευχήθηκε το πλοίο να είναι καλοτάξιδο τόνισε πως πρόκειται για μια σημαντική ακτοπλοϊκή σύνδεση για την πόλη. “Βρισκόμαστε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και χαιρόμαστε πολύ, πρώτον γιατί βλέπουμε δίπλα μας ακόμη ένα σκάφος κρουαζιέρας, ενώ μαθαίνουμε πως φέτος θα ξεπεράσουν τα 70 τα κρουαζιερόπλοια τα οποία ελλιμενίζονται στην πόλη. Βρισκόμαστε όμως ταυτόχρονα στο κατάστρωμα ενός πλοίου που επιτέλους θα κάνει το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Σμύρνη.
Είναι ένα ευτυχές αποτέλεσμα μιας πολύχρονης προσπάθειας και της δικής μας δημοτικής αρχής και χαιρόμαστε που πλέον η Θεσσαλονίκη συνδέεται με το λιμάνι της Σμύρνης και ουσιαστικά επικοινωνεί με την Ασία ως κόμβος και για την Ευρώπη αλλά και για τα Βαλκάνια”, τόνισε ο κ.Ζέρβας. “Είναι ένα ακόμη κομμάτι στην προσπάθεια ανάπτυξης της πόλης μας, στην προσπάθεια αύξησης του τουρισμού. Χαιρόμαστε πολύ που κάθε ημέρα γίνεται κάτι που βελτιώνει, που αλλάζει την πόλη μας, την κάνει πιο ελκυστική”, προσέθεσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση
- Αγωγή ύψους 450 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
- Επενδύσεις 2 δισ. σε ακίνητα πριν την εκπνοή του 2024 – Έσοδα 4,2 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις
- Αφοι Βρισιμτζή – Champion ΑΕΒΕ: Πλειστηριασμός για την εταιρεία των 90 ετών