ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το συνέδριο ήταν μια συνδιοργάνωση της Πρεσβείας των ΗΠΑ, του Γραφείου Αντιπροσωπείας της Taipei στην Ελλάδα και του Propeller Club, Πειραιά.
Οι δυο θεματικές ενότητες κάλυψαν τα ενδιαφέροντα θέματα που αφορούν τις τεχνολογικές καινοτομίες και την εξέλιξη στη ναυτιλία, αλλά και την προώθηση της συμπερίληψης και της βιωσιμότητας στον κλάδο.
Ισότητα των Φύλων και Περιβαλλοντική Βιωσιμότητα ψηλά στην ατζέντα του GCTF Forum U. Σ. Η Embassy, Γραφείο Αντιπροσώπων Ταϊπέι & Propeller Club, Λιμάνι Πειραιά διοργάνωσαν ένα πολύ σημαντικό σεμινάριο Καινοτομίας και ένταξης στη Ναυτιλιακή Βιομηχανία στο πλαίσιο των Global & Cooperation Training Events.
Υπενθυμίζεται ότι το GCTF Global Cooperation and Training Framework θεσπίστηκε το 2016 ως μια πλατφόρμα για την αξιοποίηση των δυνατοτήτων και της τεχνογνωσίας της Ταϊβάν για την αντιμετώπιση παγκόσμιων ζητημάτων αμοιβαίων ανησυχιών.
Οι πλήρεις εταίροι: Ταϊβάν, Ηνωμένες Πολιτείες, Ιαπωνία και Αυστραλία, πραγματοποιούν τακτικά συνεδριάσεις της Μεικτής Επιτροπής του GCTF για να επανεξετάσουν τα γεγονότα του έτους και να αποφασίσουν για τους μελλοντικούς τομείς συνεργασίας για το επόμενο έτος.
Η Χρυσάνθη Στεφάνου, Governor Propeller Club, Λιμάνι Πειραιά άνοιξε το Athens Forum και παρουσίασε την ατζέντα της εκδήλωσης.
Το φόρουμ μίλησε η Maria Olson, Υφυπουργός Αποστολής, της Πρεσβεία των ΗΠΑ στην Αθήνα και ο Πρέσβης Sherman Kuo, από το Γραφείο Αντιπροσώπου της Ταϊπέι στην Ελλάδα.
Ο Κωστής Φραγκούλης, ο Πρόεδρος Propeller Club, το Λιμάνι Πειραιά και ο Δρ. Γιώργος Πατέρας Πρόεδρος του Hellenic Shipping Chamber εξέφρασαν στην ομιλία τους, την εκτίμησή τους στην ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία τη μεγαλύτερη δύναμη παγκοσμίως στο θαλάσσιο εμπόριο.
Ειδικότερα, ο Δρ Γιώργος Πατέρας έδωσε μια προοπτική όλων των εναλλακτικών επιλογών στη μελλοντική θαλάσσια προώθηση με στόχο τη μείωση των εκπομπών άνθρακα και αερίων θερμοκηπίου.
Ο Seiichi Suzuki, Ανώτερος Επιθεωρητής Πλοίων, αναφέρθηκε ότι η Ιαπωνία είναι η τρίτη μεγαλύτερη ναυπηγική εταιρεία παγκοσμίως έχοντας κατασκευάσει περισσότερα από 1.900 πλοία για ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες στα ιαπωνικά ναυπηγεία.
Οι ομιλητές ανέφεραν επίσης ότι οι Ελληνικές Ναυτιλιακές εταιρείες υποστηρίζουν σε μεγάλο βαθμό τη βιώσιμη ανάπτυξη, ωστόσο υπάρχει έλλειψη τυποποίησης όσον αφορά την παραγωγή νέων καυσίμων και ως εκ τούτου πρέπει να εστιάσουμε περισσότερο στην εγκατάσταση συσκευών εξοικονόμησης ενέργειας και στην αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων.
Διαβάστε επίσης:
Drewry: Συνεχίζεται η μείωση των ναύλων κατά 3% στα κοντέινερ
Την Δευτέρα το πρώτο κρουαζιερόπλοιο στο λιμάνι του Βόλου
Αυξήθηκαν κατά 9,8% τα πλοία που επισκευάστηκαν στην Ελλάδα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα