Άλλα δύο ταχύπλοα επιβατηγά – οχηματαγωγά πλοία προσθέτει στον στόλο της SeaJets ο εφοπλιστής Μάριος Ηλιόπουλος.

Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, αγόρασε δύο πλοία που, από το 2007 που ναυπηγήθηκαν, εκτελούν ταξίδια στην Τουρκία.

Πρόκειται για δύο πλοία που κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία της Αυστραλίας AUSTAL.

Πρόκειται για το OSMAN GAZI 1 και ORHAN GAZI 1, της εταιρείας IDO της Τουρκίας.

Τα δύο πλοία, έχουν μήκος 87,85 μέτρα και πλάτος 24 μέτρα, αναπτύσσει ταχύτητα 37 κόμβων και δύνανται να μεταφέρουν 1. 200 επιβάτες και 225 Ι.Χ.

Η Istanbul Deniz Otobusleri (IDO), θεωρείται μια από τις σημαντικές εταιρείες της Τουρκίας.

Τα πλοία είχε υποδεχθεί στην Κωνσταντινούπολη, ο Ταγίπ Ερντογάν, όταν ήταν πρωθυπουργός στις 21 Απριλίου του 2007.

Τα πλοία εκτελούν δρομολόγια από την Κωνσταντινούπολη προς το λιμάνι Mudanya που εξυπηρετεί την πόλη της Προύσας.

Η πρόωση του καταμαράν αποτελείται από τέσσερις κινητήρες ντίζελ MTU 20 κυλίνδρων της σειράς 8000 που οδηγούν ένα σύστημα πρόωσης Lips μέσω τεσσάρων κιβωτίων ταχυτήτων Reintjes.

Επισημαίνεται ότι ο Μάριος Ηλιόπουλος, έχει αποκτήσει και το HSC Champion Jet 3 από την ισπανική εταιρεία Trasmapi.

Το ταχύπλοο σκάφος, είναι αδελφό σκάφος των πλοίων Champion Jet και 1 Champion Jet 2, που ανήκουν στην εταιρεία. Το ταχύπλοο ναυπηγήθηκε το 1997 από τα ναυπηγεία Incat της Τασμανίας, με το όνομα INCAT 045.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία, έχει αγοράσει το συμβατικό επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο Superstar II, το οποίο διαθέτει χωρητικότητα 19.763gt (2.390 dwt), μήκος 137m, πλάτος 24,61m και βύθισμα 5,65m.

Το πλοίο, δύναται να μεταφέρει 1.460 επιβάτες, αφού διαθέτει 148 κρεβάτια και 340 Ι.Χ. (510 γραμμικά μέτρα).

Το πλοίο βρίσκεται σε διαδικασία αναμόρφωσης και μετασκευής και θα διαθέτει μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, 2 κύριες μηχανές Burmeister & Wain 8L45GB συνολικής ισχύος 12.480 KW και θα μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 19 κόμβων.

Τέλος, να αναφερθεί ότι η εταιρεία διαθέτει επίσης τέσσερα κρουαζιερόπλοια, για τα οποία σχεδιάζει να αναπτύξει από το καλοκαίρι στις κρουαζιέρες στο Αιγαίο και στη Μεσόγειο.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η εταιρεία του Μάριου Ηλιόπουλου, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, τα τελευταία χρόνια αγόρασε δέκα κρουαζιερόπλοια τα οποία πούλησε έξι από αυτά με σημαντικά κέρδη. Μάλιστα το τελευταίο που πούλησε είναι το Celestyal Journey.

Διαβάστε επίσης:

ZIM: Πώς οι επιθέσεις των Χούτι μετέτρεψαν τη ναυτιλιακή σε «μηχανή μετρητών»

Σε έξαρση η πειρατεία – Επιστρέφουν και οι Σομαλοί πειρατές

Πιέσεις στις ναυτιλιακές να σταματήσουν την εκτροπή των πλοίων τους από την Ερυθρά Θάλασσα