ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο ναυτιλιακός κολοσσός MSC, του Τζιανλουίτζι Απόντε, υλοποιεί στρατηγική ανάπτυξής του.
Ο όμιλος που ίδρυσε και ηγείται ο Τζιανλουίτζι Απόντε επενδύει περίπου 5 δισεκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση νέων πλοίων.
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, η MSC έχει υπογράψει μια παραγγελία maxi 12 mega πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων των 19.000 TEU.
Για την παραγγελία αυτή, η εταιρεία του Τζ. Απόντε, στράφηκε προς στα κινεζικά ναυπηγεία, πληρώνοντας περισσότερα από 200 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο.
Οι μονάδες θα παραδοθούν μεταξύ 2027 και 2029. Η Mediterranean Shipping Company αυτή την εβδομάδα φέρεται να παρήγγειλε και άλλα πλοία, χωρητικότητας 21.000 TEU, πάλι στην Κίνα και με τιμή άνω των 200 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα.
Το σύνολο της επένδυσης είναι περίπου 5 δισεκατομμύρια δολάρια για 22 πλοία.
Η στρατηγική είναι σαφής, με στόχο την επέκταση του στόλου και όχι απλώς την ανανέωσή του. Ωστόσο, η χωρητικότητα των πλοίων δημιουργεί πρόβλημα στις λιμενικές υποδομές, ακόμη και στη Μεσόγειο.
Εν τω μεταξύ, η MSC αυξάνει τον ρυθμό της στην παγκόσμια κατάταξη. Σύμφωνα με την Alphaliner , ο όμιλος σήμερα, μεταξύ επιχειρησιακών πλοίων και βιβλίων παραγγελιών, έχει ξεπεράσει τα 6 εκατομμύρια TEU που είναι διαθέσιμα στην αγορά. Πρόκειται για ένανα ποσοστό που αντιστοιχεί στο 20% της παγκόσμιας αγοράς.
Στη δεύτερη θέση, πίσω από την εταιρεία της Γενεύης, βρίσκεται η Maersk με 4,3 εκατομμύρια teu , μετά η Cma Cgm στα 3,8 εκατομμύρια teu, η Cosco (3,2 εκατομμύρια teu) και στην πέμπτη η Hapag-Lloyd με 2,1 εκατομμύρια TEU .
Διαβάστε επίσης:
Λιμάνι Ραφήνας: Κανονικά από σήμερα ο απόπλους και κατάπλους πλοίων
DryDel (Κώστας Δελαπόρτας): Πούλησε τρία πλοία αξίας 80,5 εκατ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καιρός: Με κρύο, βροχές και χιόνια τα Χριστούγεννα
- Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση
- Αγωγή ύψους 450 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
- Επενδύσεις 2 δισ. σε ακίνητα πριν την εκπνοή του 2024 – Έσοδα 4,2 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις