ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αφού τονίζει ότι «ευνοϊκές ρυθμίσεις εν γένει σήμερα, εγκυμονούν-κατά την κρίση μας-κινδύνους παραβάσεων της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας Ανταγωνισμού και παρεμβάσεων των αρμοδίων Ευρωπαϊκών Οργάνων, με αποτέλεσμα τη δημιουργία εκ νέου σοβαρών εμποδίων στην ομαλή λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά», προσθέτει: «Τέτοιες νομικές διευθετήσεις θα έπρεπε να έχουν συντελεστεί πριν τις σχετικές προκηρύξεις και την ανακήρυξη του νέου ιδιοκτήτη των ναυπηγείων. Διευκρινίζουμε ότι θεωρούμε θετική την παροχή κινήτρων και διευκολύνσεων για την παραγωγική πλήρη επαναλειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, αυστηρά όμως εντός των πλαισίων της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας, ώστε να αποφύγουμε τα λάθη του παρελθόντος. Αν και ο γενικός προσανατολισμός του πρώτου μέρους του Νομοσχεδίου είναι πράγματι η ναυπηγία/ναυπηγοεπισκευή, η χωροθέτηση πληθώρας χρήσεων στο άρθρο 3 του νομοσχεδίου, χωρίς ιεράρχηση, δημιουργεί κινδύνους εκτροπής από την κύρια δραστηριότητα του σύγχρονου ναυπηγείου.
Είναι αναγκαίο να οριστεί σαφώς:
α) Ως κύρια δραστηριότητα/χρήση γης, μόνο η ναυπήγηση/επισκευή/μετασκευή/συντήρηση πλοίων και σκαφών για χρονικό διάστημα, τουλάχιστον 50 ετών.
β) Λοιπές επιτρεπόμενες δραστηριότητες/χρήσεις γης, μόνο οι υποστηρικτικές της κύριας, που σαφώς θα αναφέρονται.
γ) Δραστηριότητες απολύτως άσχετες με την κύρια να διαγραφούν. Τέτοιες για παράδειγμα είναι οι εγκαταστάσεις εφοδιαστικής, τουρισμός αναψυχή, τουριστικοί λιμένες κ.ά
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Μύκονος: Ο μεγαλοκατασκευαστής και η καταδίκη