ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
α) ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ –ΡΟΔΟΣ και επιστροφή, με μισθούμενο τμήμα ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ- ΡΟΔΟΣ και επιστροφή
β) ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ-ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ και επιστροφή, με μισθούμενο τμήμα ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ-ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ και επιστροφή
γ) ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΘΗΡΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΡΟΔΟΣ και επιστροφή, με μισθούμενο τμήμα ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΡΟΔΟΣ και επιστροφή
Για όλες τις ανωτέρω γραμμές θα εκτελείται ένα δρομολόγιο ανά εβδομάδα καθ’όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου μέχρι την 31/10/2023.
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης δήλωσε: «Πιστοί στη δέσμευσή μας από το περσινό καλοκαίρι για την πραγματική αναβάθμιση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Καρπάθου και της Κάσου, επαναπροκηρύσσουμε άμεσα τις τρεις κύριες δρομολογιακές γραμμές χωρίς καμιά έκπτωση στην ποιότητα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης που υποσχεθήκαμε με πλοία Β΄ Κατηγορίας. Είμαι βέβαιος ότι αυτή τη φορά θα υλοποιηθεί ένα πάγιο και διαχρονικό αίτημα των κατοίκων των δυο ακριτικών μας νησιών για τη σύνδεση τους με τον Πειραιά κατά τρόπο που δεν υπολείπεται σε σχέση με τις συνδέσεις του υπόλοιπου ακτοπλοϊκού δικτύου των Δωδεκανήσων. Όπως και τα προηγούμενα δυο χρόνια, παρακολουθούμε κάθε σχετική εξέλιξη προκειμένου να ενισχύσουμε περαιτέρω τις συνδέσεις των νησιών με την Ρόδο και την Κρήτη».
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Επενδύουν 580 εκατ. δολάρια στα λιμάνια
- ΖΙΜ: Κερδοφορία 1,13 δισ. δολάρια για το γ’ τρίμηνο – Ναυπηγεί 46 πλοία κοντέινερ
- Σούπερ μάρκετ: Τι μένει στα ταμεία τους από τον τζίρο των 12,3 δις
- Ο Γιώργος και Μάριος Γιαλόζογλου πούλησαν πλοίο με κέρδος 7,6 εκατ. δολάρια – Αγόρασαν και δεύτερο ακτοπλοϊκό