ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ωστόσο, σήμερα, οι εταιρείες που έχουν δηλώσει ενδιαφέρον για τον σχετικό πλειοδοτικό διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ: ATTICA A.E. Συμμετοχών, η Portek International Private LTD, η Quintana Infrastructure & Development, η ΑΙΓΑΙΟΝ ΟΙΛ Α.Ε., η κοινοπραξία Archirodon Group N.V.- ANEK & όμιλος Trident Hellas, η κοινοπραξία Grimaldi Euromed – Μινωικές Γραμμές Α.Ν.Ε. και ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε., πρέπει να καταθέσουν τις οικονομικές προσφορές τους.
Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία διακίνησης επιβατών και οχημάτων κατά μέσο όρο διακινούνται προς το νησί της Κέρκυρας 1.500.000 επιβάτες, 90. 000 φορτηγά και 380.000 ΙΧ.
Επίσης η διακίνηση επιβατών και οχημάτων προς τα λιμάνια της Ιταλίας, Ανκόνα, Τεργέστη, Μπάρι, Μπρίντιζι, ανέρχεται σε 970.000 επιβάτες, 160 χιλιάδες φορτηγά και 250 χιλιάδες ΙΧ.
Ο όμιλος του Εμμανουέλε Γκριμάλντι φέρεται αποφασισμένος να διεκδικήσει τη διαχείριση του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας δεδομένου ότι έχει επενδύσει σε νεότευκτα πλοία τα οποία τα δρομολογεί στις γραμμές Ιονίου και Αδριατικής.
Διαβάστε επίσης:
Seanergy Maritime: Κέρδη 17,3 εκατ, δολάρια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος