ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Λίγες ημέρες πριν την σημερινή καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης των οικονομικών προσφορών για το 67% του Οργανισμού Λιμένα της Ηγουμενίτσας, ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης υπέγραψε την αδειοδότηση για την κατασκευή υδατοδρομίου για τον Οργανισμό Λιμένος Ηγουμενίτσας.
Ωστόσο, σήμερα, οι εταιρείες που έχουν δηλώσει ενδιαφέρον για τον σχετικό πλειοδοτικό διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ: ATTICA A.E. Συμμετοχών, η Portek International Private LTD, η Quintana Infrastructure & Development, η ΑΙΓΑΙΟΝ ΟΙΛ Α.Ε., η κοινοπραξία Archirodon Group N.V.- ANEK & όμιλος Trident Hellas, η κοινοπραξία Grimaldi Euromed – Μινωικές Γραμμές Α.Ν.Ε. και ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε., πρέπει να καταθέσουν τις οικονομικές προσφορές τους.
Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία διακίνησης επιβατών και οχημάτων κατά μέσο όρο διακινούνται προς το νησί της Κέρκυρας 1.500.000 επιβάτες, 90. 000 φορτηγά και 380.000 ΙΧ.
Επίσης η διακίνηση επιβατών και οχημάτων προς τα λιμάνια της Ιταλίας, Ανκόνα, Τεργέστη, Μπάρι, Μπρίντιζι, ανέρχεται σε 970.000 επιβάτες, 160 χιλιάδες φορτηγά και 250 χιλιάδες ΙΧ.
Ο όμιλος του Εμμανουέλε Γκριμάλντι φέρεται αποφασισμένος να διεκδικήσει τη διαχείριση του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας δεδομένου ότι έχει επενδύσει σε νεότευκτα πλοία τα οποία τα δρομολογεί στις γραμμές Ιονίου και Αδριατικής.
Διαβάστε επίσης: