ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στη ναύλωση του πλοίου m/v Hamburg προχώρησε η ναυτιλιακή Diana Containerships Inc., συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Συμεών Παληού, πετυχαίνοντας τιμή ναύλωσης υψηλότερη κατά 64% σε σχέση με την προηγούμενη!
Συγκεκριμένα, το φορτηγό πλοίο m/v Hamburg τύπου post-panamax, χωρητικότητας 6.040 TEU και κατασκευής 2009, είναι από την 1η Δεκεμβρίου ναυλωμένο στην εταιρία Wan Hai Lines, με έδρα τη Σιγκαπούρη.
Με βάση τη συμφωνία η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης ανέρχεται σε 11.000 δολ. ημερησίως, μείον 3,75% προμήθεια προς τρίτους. Η χρονική διάρκεια της ορίστηκε στις 120 ημέρες, minimum, και μπορεί να επεκταθεί μέχρι και τις 220 ημέρες.
Σημειώνεται ότι μέχρι πρότινος το πλοίο ήταν ναυλωμένο στην εταιρία CMA CGM, εκ της Μασσαλίας, με τα ημερήσια ναύλα να ανέρχονται στα 6.700 δολάρια, μείον 3,5% προμήθεια προς τρίτους.
Η συμφωνία εκτιμάται ότι θα αποφέρει στα ταμεία της Diana Containerships περίπου 1,32 εκατ. δολάρια για τη minimum χρονική περίοδο ναύλωσης.
Η ναυτιλιακή διαθέτει στόχο με 11 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (6 post-panamax και 5 panamax).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Αλαφούζος: Δυναμικό comeback με αγορές πλοίων αξίας 326 εκατ. δολαρίων
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Vrontados Shipping: Η εντυπωσιακή στρατηγική κίνηση της οικογένειας Λω
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Βασίλης Μαυρολέων: Πούλησε το παλαιότερο bulker της Niovis Shipping σε τιμή έκπληξη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike