ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Με γνώμονα την επίτευξη αυτών των στόχων, η ΕΕΝΜΑ οφείλει να επισημάνει ότι απαιτούνται ανάλογες πρωτοβουλίες στην παραγωγή και διάθεση επαρκών ναυτιλιακών καυσίμων.
Τα διαθέσιμα στοιχεία δεν είναι ενθαρρυντικά, αφού μέχρι το 2030, τα εναλλακτικά καύσιμα θα είναι μονοψήφια (Biofuels 6-9%, E-fuels 0,5-0,7%, Low Carbon fossil Fuels 1%, Αμμωνία 1%, Μεθανόλη 1% κλπ).
Για τον λόγο αυτό, σύμφωνα με το «Order book 2022», τα νεότευκτα πλοία θα κάνουν χρήση «conventional fuel» σε ποσοστό 88,16% και μόνο σε ποσοστό 11,16%, θα κάνουν χρήση εναλλακτικών καυσίμων.
Αυτή είναι σήμερα η πραγματικότητα και το γεγονός παραμένει, ότι η μείωση των ρύπων δεν εξαρτάται από αυτή καθ’ αυτή την ναυτιλία, αλλά από την δυνατότητα παραγωγής και διάθεσης ναυτιλιακών εναλλακτικών καυσίμων».
Διαβάστε επίσης:
Συνάντηση Σκέρτσου με ακτοπλόους: «Ρίξτε τις τιμές, έχετε 30% περιθώριο»
Μικρομεσαίες: Πώς θα βελτιωθεί η πρόσβασή τους στους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης
Ψήφος Αποδήμων: 5 ερωτήσεις και απαντήσεις για το προτεινόμενο νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ουκρανία: Το κοινοβούλιο ανέβαλε τη σημερινή συνεδρίασή του για λόγους ασφαλείας
- Τα 4+1 νέα «υπερόπλα» της ΑΑΔΕ για την φοροδιαφυγή το 2025 – Έρχεται η ειδική ομάδα «ΔΕΟΣ» για τις μεγάλες υποθέσεις
- Καιρός: Συννεφιασμένος με λίγες βροχές – Χωρίς αξιόλογες μεταβολές η θερμοκρασία
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο