ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το “Ceres I”, που φέρει σημαία Σάο Τομέ και Πρίνσιπε, είχε εγκαταλείψει παράνομα το σημείο της σύγκρουσης και είχε αποσυνδέσει το σύστημα παρακολούθησής του, σύμφωνα με ανακοίνωση της ακτοφυλακής της Μαλαισίας.
«Η Μαλαισία κατάφερε να εντοπίσει και να ακινητοποιήσει το ‘Ceres I’ καθώς και τα δύο ρυμουλκά που το ρυμουλκούσαν» ανοικτά των ανατολικών ακτών της χώρας, ανέφερε σε μια ανακοίνωση ο Ζιν Αζμάν Μοχάμαντ Γιούνους, διοικητής επιχειρήσεων έρευνας και διάσωσης της ακτοφυλακής.
Έρευνα αναμένεται να προσδιορίσει γιατί το “Ceres I” διέφυγε μετά τη σύγκρουσή του με το “Hafnia Nile”, ένα δεξαμενόπλοιο με σημαία Σιγκαπούρης, πρόσθεσε.
Οι αρχές της Σιγκαπούρης είχαν δηλώσει την Παρασκευή πως 36 μέλη πληρώματος των δύο πλοίων διασώθηκαν, αλλά 26 άτομα παρέμειναν πάνω στο “Ceres I” για να βοηθήσουν στην κατάσβεση της φωτιάς
Στο μεταξύ, έρευνα από αέρος που διενήργησε η ακτοφυλακή της Μαλαισίας αποκάλυψε πετρελαιοκηλίδα 17 τετραγωνικών χιλιομέτρων στην περιοχή της σύγκρουσης των δύο δεξαμενόπλοιων.
Διαβάστε επίσης:
Μαλαισία: Δεξαμενόπλοιο συγκρούστηκε με δεξαμενόπλοιο – Πυρκαγιά στο σημείο του ατυχήματος
DryDel Shipping (Κώστας Δελαπόρτας): Άλλο ένα νεότευκτο ultramax για τον στόλο της εταιρείας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πάνος Λασκαρίδης: Επιστροφή στο «κύτταρο» του Ιδρύματος
- Το θέμα των ανισοτήτων είναι επιτέλους στο ευρωπαϊκό ραντάρ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών